Brenning av slimhinner i livmor...

vinterkyss

Elsker forumet
Noen som har gjort dette, eller evnt vet om noen som har det???

ORIGINAL: Oktobersol

Tenker på celleforandringer i livmor? Fjerning av livmortapp?

Nei!
Pga sinnsyke mens blødninger

Jeg har bare brent endometriøst vev på livmortappen (livmorslimhinne som har vokst utenfor livmorhulen, er veldig lettblødende og gir dermed mye mellomblødninger)...

Gjøres det inngrepet du snakker om mens du er våken?

ORIGINAL: Fjärild

Jeg har bare brent endometriøst vev på livmortappen (livmorslimhinne som har vokst utenfor livmorhulen, er veldig lettblødende og gir dermed mye mellomblødninger)...

Gjøres det inngrepet du snakker om mens du er våken?

Det vet jeg ikke...
Var så stress hos gyn her om dagen, så fikk ikke spurt om det! Bare at det skulle bli søkt om det for meg! Det ville redusere blødningene, og forhåpentligvis smertene sa dem

Tipper det det er snakk om er TCER (transcervical endometriereseksjon) - du kan google det. [:)]

Kan skje både med lokal- eller spinalbedøvelse, eller narkose.

ORIGINAL: Fjärild

Tipper det det er snakk om er TCER (transcervical endometriereseksjon) - du kan google det. [:)]

Kan skje både med lokal- eller spinalbedøvelse, eller narkose.

Takk [:)]
Har som deg også endo, men hos meg gjør det "bare" utslag i bukhulen... noe møkk det også!

jeg har brent noen årer inni der. Noen som ble revet over under utskrapning av morkaken, fordi alt ikke kom etter fødselen. Ble ikke oppdaget før en uke etter fødsel. De hadde det for travelt med å redde datteren min.
Omtrent halve morkaken var igjen.

Jeg var våken under inngrepet, og fikk INGENTING av smertelindring, for legen sa at det ikke var vondt. FUCK HENNE! Det var JÆVLIG! De værste minuttene i mitt liv! Hadde da blødd i 8 mndr. Måtte bruke de største ob pluss nattbind, og blødde gjennom på max 2 timer.

ORIGINAL: mormarion

jeg har brent noen årer inni der. Noen som ble revet over under utskrapning av morkaken, fordi alt ikke kom etter fødselen. Ble ikke oppdaget før en uke etter fødsel. De hadde det for travelt med å redde datteren min.
Omtrent halve morkaken var igjen.

Jeg var våken under inngrepet, og fikk INGENTING av smertelindring, for legen sa at det ikke var vondt. FUCK HENNE! Det var JÆVLIG! De værste minuttene i mitt liv! Hadde da blødd i 8 mndr. Måtte bruke de største ob pluss nattbind, og blødde gjennom på max 2 timer.

[:-]
Jeg har sinnsyke mens blødninger og smerter, så de tror blødningen vil avta...
Nå må jeg bruke blødings-stoppende piller hver mnd.
Grønn ob og nattbind på 20 min på det værste... gikk over til å bruke ungenes bleier rett og slett...
Men vil ikke om det gjør sååå vondt [:(]

opp

Gutt 2005
Jente 2006

Back
Topp