Brenner snart opp!!!

lillesøster

Flørter med forumet
Aaaahhh, jeg sliter sånn med halsbrann!!! Nesten hele døgnet. Drikker Gaviscon ett par ganger til dagen, men det hjelper ikke stort. Noen som vet hvor mye man kan ta av dette? Kan man drikke ubegrensa mengder hver dag fram til fødsel? Det står ingenting om det på flasken. Noen som har eventuelle andre tips? Melk hjelper ikke på meg :o/

sleit sinnsykt med halsbrann sist, det er noe drit. Jeg sparte gavisconen til natta, synes det var viktigst da for hvis ikke fikk jeg ikke sove. Det hjalp litt å ikke spise på et par timer før jeg la meg, og å holde meg unna sjokolade, krydret mat, stekt mat osv. Ellers hjelper lovehearts bra, og det kan du spise en god del av:p Er usikker på hvor mye gaviscon vi kan ta, men velger å begrense det litt selv.. Men du kan jo høre på apoteket kanskje, evt spørre legen?:)

uff, gruer meg til den tiden :/

på meg så hjalp lovehearts! 

Sist måtte jeg holde meg unna brus og sjokolade.. drakk masse melk og knasket mandler. Gaviscon holdt jeg på å spy av, så det holdt jeg meg unna.. 

Har begynt med litt halsbrann innimellom nå også.. men heldigvis hjelper det med litt melk for min del.. 

Jeg knasket og love hearts sist, synes det funket best!

Jeg har hørt at banan hjelper. 

Kan jo prøve å bytte litt på merkene innimellom. Kanskje nyco, samarin eller noen andre funker litt bedre for deg. Vet apoteket har en god del forskjellig.

Loveharts hjalp her også sist
Men kan man ta all slags type halsbrann medisin? Syns jeg husker det var enkelte typer man ikke skulle ta sist....

Da skal jeg kjøpe mengder med lovehearts ;) Og mandler! Melk funker ikke på meg. Takk for gode tips. Anitata, jeg har fått beskjed fra legen min om at man kan ta Link, Novaluzid og Gaviscon som gravid. Jeg har bare prøvd Gaviscon i flytende form, for hater de ekle tyggetablettene. På meg virker den med en gang, men bare jeg tar en liten slurk med vann eller bøyer meg for å knytte skoene, forsvinner effekten. Jordmor kunne "trøste" meg med at det vil bare bli værre og værre og værre. Hjelpe meg...

Back
Topp