Brenner i magen

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Når jeg går tur (går tur hver dag, 20-30 min) så har det de siste to ukene brent i magen. Altså, det brenner nederst i magen etter bare en halv km rask gange :eek: Presser jeg meg da brenner det så mye at jeg må sette meg krøket sammen :P Hvaaaaa er dette a?

Når jeg går tur (går tur hver dag, 20-30 min) så har det de siste to ukene brent i magen. Altså, det brenner nederst i magen etter bare en halv km rask gange :eek: Presser jeg meg da brenner det så mye at jeg må sette meg krøket sammen :P Hvaaaaa er dette a?
Kanskje magemusklene som skriker "SLUTT Å PLAGE MEG!" :p

Ligamentene og bekkenet konspirerer og tuller med deg. :)

Ah! Kjedelig da!:cool: Er nok sikkert noe med båndene/magemuskler eller noe annet bekken relatert .... Siden kroppen lever sitt egent liv når man er gravide :p
evnt ta deg pause/ro ned tempe når d blir vondt og fortsett når d roer seg? Her er d ikke behagelig å gå fort... Får bare stikking og sånt... Så jeg sykler for gå/jogging går ikke her... (Men sykler inne da!)

Jeg fikk skikkelig med kynnere og vondt i magen når jeg gikk gravid sist. Måtte stoppe opp flere ganger. Nå får jeg sting i høyre side om jeg går meg en liten tur.

Back
Topp