Brenner i magen...noen som vet?

Maanestråle

Gift med forumet
Tror ikke det er halsbrann, for ingen ting hjelper mot det... Det svir / brenner skikkelig øverst i magen, er det noen som vet hva det kan komme av? Er fryktelig vondt...

Jeg fikk trøbbel med magesyre når jeg var omkring like langt på vei som deg. Smerter i magesekken. Kanskje det kan være det... Ellers kan det være verdt en tur til lege for å høre...

Var det noe du kunne gjøre for de smertene? Tror ikke det er noe farlig for var hos jm for en uke siden og alt så bra ut da... Litt ødemer bare :)

Jeg tok gaviscon, (tror det skrives sånn) syrenøytraliserende som vi kan ta, og som lindret. Ellers ble jeg anbefalt å holde meg unna brus og godteri, som kan gi mer syre...det finnes flere varianter syrenøytraliserende som du kan prøve. Hvis de ikke funker, bør du sjekke om dt kan være noe annet... Lykke til!

Legen mente jeg hadde sur mage når jeg var hos henne ang det. Så drikk melk eller ta en sånn brusetablett/tyggetablett mot halsbrann, det hjalp meg! Vondt er det så håper det går fort over for deg!!

Back
Topp