Brennende følelse øverst i magen?

mammat2

Flørter med forumet
Det kjennes ut som det brenner i magen, 5-6 cm ca ned fra brystet på magen om dere forstår.. Å er småuggen, kvalm å sånn smått hodepine, men mulig det er migrene påtur da..
Vart i et par et par timer.. Noen med noe ide om hva det kan være? :/

Har du hatt noe problemer med bt, protein i urin, hevelser? Smerter øverst i magen, litt mot høyre side, KAN assosieres med svangerskapsforgiftning , når det kombineres med disse andre tegnene, samt synsforstyrrelser, pannehodepine, uvelhet etc. Trenger ikke ha alle symptomene. Om hodepinen sitter i pannen og du har hatt noe av det andre, ville jeg kanskje tatt en tlf til føden og bedt om en kjapp sjekk for sikkerhets skyld. Sikkert ikke noe, det er jo tungt nå på slutten og vondtene står i kø, men bedre å få en sjekk!!!

Hei :) sniker fra september ;) du har ikke hatt urinveisinfeksjon eller annet som gjør at du har gått på antibiotika? Jeg gikk på antibiotika og fikk disse symptomene i ettertid, trur det er tarmene som reagerer og så lenge jeg drikker melk og holder meg unna sterk og fet mat så gjør det ikke vondt ;) Jeg var til lege, men fikk ikke noe svar der, så jeg regner med det er tarmene ;)

Jeg syns det høres ut som halsbrann du har...vertfall en del av de samme symptomene jeg har hatt ved halsbrann..det kan vare lenge, det kan vare kort....Men den brenninga er typisk halsbrann..Hodepine pleier jeg ikke å ha ved halsbrann. men man kan bli ganske satt ut av det, så kan jo hende det er derfor hodepine kommer. Kvalme og uvelhet følger ofte også med halsbrann.
Men sjekk gjerne med kege for sikkerhets skyld. og vertfall om det ikke går over etter en stund.

Back
Topp