Herregud.., blir helt gal av å brekke meg hele tiden.. Frykter det snart går over til noe verre enn brekninger..[:'(]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kattekvinnen
Jeg er godt vant med å spy, kasta opp en hel dag hver eneste uke fra jeg var 1-10 år..[:'(]
Men er heldigvis ikke kvalm, er bare disse brekningene som starter etter jeg har stått opp, men det gir seg liksom etter jeg får tømt meg en gang [:D] Så lenge jeg ikke er skikkelig kvalm burde jeg vel egentlig ikke klage [;)]
ORIGINAL: Sny
Uff da, hva med å spise ofte da, så du har noe å kaste opp, eller å drikke farris + eplemos ?
ORIGINAL: ^Milla^
ORIGINAL: Kattekvinnen
Jeg er godt vant med å spy, kasta opp en hel dag hver eneste uke fra jeg var 1-10 år..[:'(]
Men er heldigvis ikke kvalm, er bare disse brekningene som starter etter jeg har stått opp, men det gir seg liksom etter jeg får tømt meg en gang [:D] Så lenge jeg ikke er skikkelig kvalm burde jeg vel egentlig ikke klage [;)]
Ahh du er ikke kvalm sammen brekningene altså? Da er du jo relativt heldig enda en stund allfall, men brekninger er ikke akkurat noe særlig i seg selv heller da[:'(]
"Heldig" du som er vant med spying, skulle nesten ønske jeg var det også, slapp å grue meg såååå sinnsykt hver gang jeg mistenker spying i nær fremtid[:-]
Men er vel mange som er kvalme og tror dem skal spy, men som ikke gjør det likevell.. jeg mener i svangerskap?
*hååååperhååååper* [8D]