Brekninger...

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Herregud.., blir helt gal av å brekke meg hele tiden.. Frykter det snart går over til noe verre enn brekninger..[:'(]

Uff,jeg tenker sånn.Nesten bedre å få det opp,enn å brekke seg.
Men,skjønner godt du helst ikke vil noen av delene.
Skal krysse fingrene for at det gir seg[;)]

Huff da, god bedring kjære du!! Var på tur å få omgangssyken igår, men reddet meg i siste liten! Da tenkte jeg på dere her inne som plages med kvalme og brekninger... Sender mange tanker som jager vekk denne hersens kvalmen[:)]

Nå har jeg hatt meg en runde på badet, så satser på at det er over nå. Slik var det hvertfall i går [;)]

Guri føler med deg[:'(]
Har vært veeldig lite kvalm til idag, men våkna litt før 6 av kvalmen..

Er liiiivredd for at jeg må spy snart for brekker meg for et godt ord[:'(] VIL IKKE!! (har litt fobi mot spying)

Jeg er godt vant med å spy, kasta opp en hel dag hver eneste uke fra jeg var 1-10 år..[:'(]
Men er heldigvis ikke kvalm, er bare disse brekningene som starter etter jeg har stått opp, men det gir seg liksom etter jeg får tømt meg en gang [:D] Så lenge jeg ikke er skikkelig kvalm burde jeg vel egentlig ikke klage [;)]

Uff da, hva med å spise ofte da, så du har noe å kaste opp, eller å drikke farris + eplemos ?

ORIGINAL: Kattekvinnen

Jeg er godt vant med å spy, kasta opp en hel dag hver eneste uke fra jeg var 1-10 år..[:'(]
Men er heldigvis ikke kvalm, er bare disse brekningene som starter etter jeg har stått opp, men det gir seg liksom etter jeg får tømt meg en gang [:D] Så lenge jeg ikke er skikkelig kvalm burde jeg vel egentlig ikke klage [;)]

Ahh du er ikke kvalm sammen brekningene altså? Da er du jo relativt heldig enda en stund allfall, men brekninger er ikke akkurat noe særlig i seg selv heller da[:'(]

"Heldig" du som er vant med spying, skulle nesten ønske jeg var det også, slapp å grue meg såååå sinnsykt hver gang jeg mistenker spying i nær fremtid[:-]
Men er vel mange som er kvalme og tror dem skal spy, men som ikke gjør det likevell.. jeg mener i svangerskap?
*hååååperhååååper* [8D]

ORIGINAL: Sny

Uff da, hva med å spise ofte da, så du har noe å kaste opp, eller å drikke farris + eplemos ?

Så lenge det holder seg på det nivået som nå (bare brekninger + oppkast én gang), så går det jo egentlig greit. Synes det er mye "bedre" å kaste opp væske enn "matrester" [;)]

ORIGINAL: ^Milla^

ORIGINAL: Kattekvinnen

Ahh du er ikke kvalm sammen brekningene altså? Da er du jo relativt heldig enda en stund allfall, men brekninger er ikke akkurat noe særlig i seg selv heller da[:'(]

"Heldig" du som er vant med spying, skulle nesten ønske jeg var det også, slapp å grue meg såååå sinnsykt hver gang jeg mistenker spying i nær fremtid[:-]
Men er vel mange som er kvalme og tror dem skal spy, men som ikke gjør det likevell.. jeg mener i svangerskap?
*hååååperhååååper* [8D]

Nei, eller, kan bli litt kvalm rett rundt brekninga, men så gir det seg liksom, så er ikke kvalm konstant heldigvis [:)]
Får satse på at du ikke blir dårlig og må kaste opp [;)]

I see[:)]
Får håpe vi alle blir spart for spying, unner ingen det[:'(]
Slipper vi det så skal vi vel være fornøyde, vi er jo tross alt gravide..hehe

Huff da, krysser fingrene for at det går over! Jeg har foreløpig vært veldig heldig, opplevde ikke noe under forrige svangerskap heller.

Men se lyst på det...vi venter på noe godt! [:)]

Jeg har heldigvis ikke spydd selv.. va nære på i morres, men kniper det inne! legge en kald dyne på magen, det hjelper for meg[:)]

jeg våna av at jeg brakk meg i 6 tia i dag tidlig... Måtte ta meg en tur på badet, men fikk bare gulpa litt:S usj[:'(] Men gikk over så fort jeg fikk i meg litt vann

Uff, svangerskapskvalme er noe drit.
Er så redd jeg skal få det igjen, for sist lå jeg i flere uker å hang over doen, både hjemme og på jobb.

Håper det snart går over, Kattekvinnen!
Selv går jeg bare å raper (når kvalmen kommer snikene) og drikker litt cola for at det skal gå vekk. Håper det tar hintet! [8D]

Uff, er sånn selv nå, er så ekkelt og være kvalm og brekke seg/spy...
Håpe det går over snart..-[:)][:)]

Back
Topp