Brekninger om morningen?

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Hver gang jeg står opp tidlig , når jeg har alarm på , får jeg så voldsomme brekninger som av og til ender med oppkast. Dette skjer ikke om eg vokner av meg selv for å gå på do om morningen og legger meg igjen. Men visst eg skal noe oh vokner "ufrivillig ". Har ikke vært plaget av kvalme tidligere i svangerskapet . så rart det begynner såpass sent? Noen andre som har det sånn? Er bare dårlig på morningen og etter oppkast føler eg meg fin igjen :-)

Har du prøvd tørre kjeks før du står opp trikset? Funka veldig for meg :) Eg fekk kvalmen etter dei første 12 vekene var over... Men har gitt seg no då :)

Nei det har eg ikke prøvd :-) kanskje eg skal prøve det neste gang. Rett og slett bare spise litt kjeks før man står opp av sengen? Takk for tips :-)

Nei det har eg ikke prøvd :-) kanskje eg skal prøve det neste gang. Rett og slett bare spise litt kjeks før man står opp av sengen? Takk for tips :-)

Ja :) Berre for å få noko ned i magen før man står opp :) Er ikkje alle det funker på då, men hjelpte for meg :)
Kvalmeperioden min varte fra ca veke 12 til rundt 18 :) Så er sikkert ikkje så uvanlig å få kvalmeperioder seinere heller :)

Jeg har også begynt med kvalme igjen. Oppkast om jeg ikke spiser med en gang jeg er stått opp. Er uvel i ca to timer etter frokost før det går over :-D Trikset mitt er å få i seg noe mat så fort som mulig. Sverger til ristet skive med hvitost :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har to morgener nesten spydd (bare såvidt unngått det) pga ventet for lenge etter jeg sto opp med å spise (kanskje en time, ikke dramatisk lenge altså).. For min del hjelper det å få noe i magen. Lurt å prøve med noe før du står opp "stressemorgenene" :) Håper det bedrer seg for deg :)

Ps, tenker det ikke er rart vi blir kvalme nå, babyene begynner å bli store og presser på magesekk og det som ellers er inni der :)

Back
Topp