Brekninger og kvalme

Lillemirakel2017

Flørter med forumet
Jada en interessant overskrift :P Hører veldig mange sliter med brekninger i forbindelse med kvalmen under graviditeten. Ved lukter og tannpuss osv. Hvordan er det med dere? Jeg har foreløpig ikke hatt antydninger til brekninger. Bare litt kvalm, men det varer ikke så lenge bare jeg er flink med små hyppige måltider. Er 6+4 har hatt kvalmen siden 4+5 ca. Nå skal det også sies at jeg så og si aldri kaster opp om jeg er syk ellers heller. Tror det er 12 år siden sist.

Har ikkje hatt problem denne gangen. Forrige gang sleit eg veldig med brekningar, men var ikkje veldig kvalm.
Blir spennande å sjå korleis det utviklar seg denne gongen.. :p

Brekker meg av lukt, av tannpuss, av ting jeg ser osv. Er dødla kvalm på morningen og kvelden særlig. Kaster opp vær morning, 2-3 ganger. Opplever følelsen av full mage veldig fort å da blir jeg kvalm. Bare at jeg drikker litt vann eller melk feks.

Brekker meg av lukt, av tannpuss, av ting jeg ser osv. Er dødla kvalm på morningen og kvelden særlig. Kaster opp vær morning, 2-3 ganger. Opplever følelsen av full mage veldig fort å da blir jeg kvalm. Bare at jeg drikker litt vann eller melk feks.

Au det er kjedelig :O Håper du blir bedre snart :) Hvor langt er du på vei?

Veldig kvalm på kvelden, da det er alenetid, alle barn lagt. Da slår den inn.
Ellers kan jeg være på jobb og kjenne at nå vil jeg spy, men bare det.

Back
Topp