Brekning/oppkast av slim i halsen?

Lykketroll<3

Betatt av forumet
Har i det siste vært plaget med en del slim i halsen. Oppleves som verst på morgenen. Brekker meg hver gang i forsøk på å få opp slimet, og mange ganger ender det med at jeg kaster opp. Dette er veldig plagsomt da jeg gjerne blir veldig kvalm av det i tillegg. Fler som har det slik? Evt. hva hjelper hos dere?

Har akkurat begynt å få litt slim i halsen, men har ikke opplevd det du beskriver. Håper bare ikke det er influensaen som sitter å lurer[emoji15]

Jeg har hatt det sånn. Drikker MYE vann, det gjør at slimet som dannes blir tynnere og jeg blir ikke like plaget.

Jeg spyr hvis jeg får for mye slim/snørr i nesen. Spesielt når jeg har vært ute i kulda ei stund også kommer inn i varmen. Da klarer jeg ikke stoppe det. Er helt avhengig av nesespray.
Hvis du har slim å halsen kan du drikke solbærtoddy og te for å løse opp.

Va plaga med det i nesten to uker før jul, men i jula kom lungebetennelse og etter noen dager på antibiotika forsvant slimet. Vet ikke om det va tilfeldig eller hadde sammenheng.

Har akkurat begynt å få litt slim i halsen, men har ikke opplevd det du beskriver. Håper bare ikke det er influensaen som sitter å lurer[emoji15]

Hm, håper for all del vi slipper unna den altså! Har ennå ikke tatt vaksina. Det sies vell at den har lite effekt i år, men uansett, burde vell tatt den også med tanke på at jeg er i en risikogruppe. :depressed:

Jeg har også hatt det slik en stund. Jeg tenkte ikke at slimet og snørra hadde en sammenheng egentlig, men da jeg begynte med saltvannsspray for nesa så ble det litt mindre slimete nedover i halsen også. Det gir vel mening det.

Her er det og slim i nesa som triggrer brekkninger og så oppkast.. klarer heller ikkr stoppe det. Slimet fra nesa renner ned i svelget og det er da jeg brekker meg. Er ikke fan av nesespray så jeg passer på å snyte meg jevnlig. Har vært plaget lenge nå :(

Her er det og slim i nesa som triggrer brekkninger og så oppkast.. klarer heller ikkr stoppe det. Slimet fra nesa renner ned i svelget og det er da jeg brekker meg. Er ikke fan av nesespray så jeg passer på å snyte meg jevnlig. Har vært plaget lenge nå :(

Jeg kan virkelig ikke fordra nesespray. Jeg synes det gjør direkte vondt. Husker ikke hvorfor det gjør så vondt lenger, for jeg har ikke brukt det på minst ti år. Men saltvannsspray har gått helt fint. Hvis det er samme grunn til at du ikke liker nesespray så kanskje det funker?

Jeg kan virkelig ikke fordra nesespray. Jeg synes det gjør direkte vondt. Husker ikke hvorfor det gjør så vondt lenger, for jeg har ikke brukt det på minst ti år. Men saltvannsspray har gått helt fint. Hvis det er samme grunn til at du ikke liker nesespray så kanskje det funker?

Jeg liker i grunnen ikke å ha noenting spryta opp i nesa så om det er saltvsnn eller annen type nesespray takkler jeg det ikke :/

Ja!! Får ofte mer slim i halsen på kvelden. Ender ofte opp med å brekke meg eller kaste opp på grunn av det også. Har ikke blitt syk på andre måter, enda vertfall.

Liten oppdatering! Ble tipset om å drikke vann med sitron i, og det føles som det hjelper å løse det opp litt! Om det kommer litt ut på kveldingen, så er det mye bedre enn når jeg ikke har drukket det [emoji1]

Dette opplever jeg også dette svangerskapet. Hadde det ikke med de to andre.

Back
Topp