Brekker seg i søvne

MammantilK

Forelsket i forumet
Har noen av dere opplevd at babyen deres brekker seg i søvne? Han her brekker seg i søvne noen ganger. det kommer ikke opp noe og han fortsetter å sove, men Det er veldig ubehagelig å se på og jeg blir redd (Han gulper ikke lenger, så jeg vet ikke)
 
Har dessverre ikke opplevd det, og kan ikke komme med noen gode råd. Eller har opplevd det to ganger, men da resulterte det i oppkast, så der var det jo en grunn for brekningen.. :yuck:
 
Har noen av dere opplevd at babyen deres brekker seg i søvne? Han her brekker seg i søvne noen ganger. det kommer ikke opp noe og han fortsetter å sove, men Det er veldig ubehagelig å se på og jeg blir redd (Han gulper ikke lenger, så jeg vet ikke)
Vår svelger voldtsomt og har brekt seg. Prøvde gaviscon etter måltider og det er så og si borte. Vet ikke om det passer for dere, men det hjalp i alle fall hos oss :)

ganske sikker på at ho av vår har stille reflux..
 
Vår svelger voldtsomt og har brekt seg. Prøvde gaviscon etter måltider og det er så og si borte. Vet ikke om det passer for dere, men det hjalp i alle fall hos oss :)

ganske sikker på at ho av vår har stille reflux..
Ja takk for råd, er det uten resept? Jeg tok han med til legen og han sa bare at han har vel litt reflux som er ganske vanlig blant små barn. Fikk ikke noe for det, eller noe råd. Bare beskjed om at det er vanlig
 
Back
Topp