Brekker meg noe voldsomt

Sallys

Glad i forumet
Mailykke 2018
Jeg sliter mye med brekninger, får ikke lukket jakken min ordentlig i halsen for da bare brekker jeg meg i ett sett, kan heller ikke bruke gensere som sitter inntil ved halsen (trenger ikke være stramme engang, men brekker meg uansett) og kan nesten ikke gjespe eller snakke om kveldene og morningene (værst da)
Har foreløpig ikke spydd, men i dag er den værste "brekke-dagen" hittil, og jeg er på jobb og er redd jeg kan spy når som helst. Er ikke kvalm ellers, kun den dumme brekkerefleksen..

Kjenner meg igjen. Jeg kan nesten ikke pusse tennene. Brekker meg hver gang jeg gjesper eller hoster. Føles som om brekningen ligger klar, utløst av den minste lille ting..

Ååååh føler såå med deg! Klarer ikke det selv engang.. Her må ALT sitte løst på meg.. Helst ikke kjennes engang.. Den dumme Brekningen er grusom [emoji30]

Kjenner meg igjen. Jeg kan nesten ikke pusse tennene. Brekker meg hver gang jeg gjesper eller hoster. Føles som om brekningen ligger klar, utløst av den minste lille ting..

Ja huff det er så fælt, satt å snakka med samboeren i dag tidlig men så måtte jeg bare tie stille ellers hadde jeg spydd. Er så redd noen skal se det også, er ikke så mange som vet om graviditeten ennå.

Eg har det og sånn! Berre at det i tillegg svært ofte kjem spy ut. Ein tannpuss ender ofte opp i oppkast osb. Det går heldigvis til slutt ein gong over....

Jeg har det helt likt. Har kastet opp et par ganger, men brekker meg flere ganger daglig. Det verste er om det skjer offentlig, er ikke så lett å være diskré..

Back
Topp