Breiviks tårer

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Flere enn meg som kjente på kvalmen over Breivik i dag?
Jeg har aldri hørt stemmen hans før, det var ille.
Og da han gråt... Åh, jeg fikk lyst til å smekke til ham!

På en måte var det godt å se han gråte da, fordi selv om følelsene hans ikke dreier seg om noen andre enn seg selv, så har han faktisk evne til følelser.
Og jeg tror det betyr at straffen hans faktisk blir en straff.

Folk med psykopatiske trekk og de fleste med autisme har ikke evnen til å sette seg inn i andres følelser, viser de tegn til følelser så er det kun hvis det omhandler dem selv på en negativ måte.

Ble ikke overrasket eller støtt over reaksjonen hans, hadde ikke ventet noe annet.

Tror de tårene var mer for å provosere..han viser 0 følelse for offrene sine men gråter av sine egne "mesterverk" eller hva det nå var..altså er han veldig syk og kald og vil fortsatt prøve å såre etterlatte osv.

Rebecca85 skrev:
Tror de tårene var mer for å provosere..han viser 0 følelse for offrene sine men gråter av sine egne "mesterverk" eller hva det nå var..altså er han veldig syk og kald og vil fortsatt prøve å såre etterlatte osv.

Det er jo helt sykt ja, men jeg oppfattet det som om han ble rørt eller noe over det han hadde laget, eller oppdraget han tror han har utført eller saken sin eller noe.

Jeg tar det bare som et tegn på at han faktisk føler noe selv om han kanskje jobber hardt for å skjule det, og dermed kan straffen ha en effekt på ham, ikke bare prelle av. 
Bare mine tanker da. 

Jeg klarer ikke å hisse meg opp over det. Han har også rett/lov til å vise følelser, til tross for det han har gjort.

Det han har gjort taler for seg selv, og han har åpenbart store personlige problemer.

Back
Topp