Breivik-saken

Daim

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Noen som følger rettsaken?

Såg litt på den hos farmor i ste.
Han kan jo få flytte over på et eldresenter så kan de eldre få bo like godt som han i fengsel i stedet!!! Da kan vi snakke om menneskerettigheter etterpå!!!

Nei, han fortjener ikke oppmerksomhet.

Jeg ser med ett øye.

Nei, dette er garantert et oppmerksomhetstunt, han lykkes jo også, for oppmerksomheten får han.. Inkl her inne, dette er 2 tråden om dette i dag :p

Nei, dette er garantert et oppmerksomhetstunt, han lykkes jo også, for oppmerksomheten får han.. Inkl her inne, dette er 2 tråden om dette i dag :p
Å? Har ikke jeg fått med meg :P

Nei, så overskriften og bildet av ham idet han utfører nazihilsen; det er det meste jeg velger å gi av oppmerksomhet.

Nei, blir fysisk uvel av hele fyren og vil helst ikke vite av han engang!!!

Har ikke lest noe enda. Jeg blir så sur og grinete av å lese om det udyret der, og at han skal få så mye av skattepengene våre. Han burde ikke hatt rett til noe mer enn en glattcelle, tørr brød og vann.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg følger med og følger med på alle nyhetssaker som påvirker samfunnet vårt.

Er ikke interessert, vil ikke gi oppmerksomhet til en som virkelig ikke fortjener det.

Jeg følger VG på Facebook, og ble ganske provosert av at de delte bildet med nazihilsenen på forsiden av artikkelen de la ut der. For all del, de må gjerne skrive om og dele innhold fra rettsaken, men det bildet kunne de spart seg for. Tenker nå jeg!

Er ikke interessert, vil ikke gi oppmerksomhet til en som virkelig ikke fortjener det.

Jeg følger VG på Facebook, og ble ganske provosert av at de delte bildet med nazihilsenen på forsiden av artikkelen de la ut der. For all del, de må gjerne skrive om og dele innhold fra rettsaken, men det bildet kunne de spart seg for. Tenker nå jeg!
Enig. Han har fått blesten han ønsket seg rundt det.
Han har blitt bedt om å la være med hilsenen i morgen. Tiden vil vise.

Nei, ikke annet enn jeg leser gjennom avisene.

Back
Topp