Bredde på bagdel barnevogner

Tbl

Andre møte med forumet
Hei!
Jeg er selv født med hoftedysplasi noe som krever frejkaspute, jeg venter ei jente som trolig kan bli født med dette, da det er svært arvelig.
Er det noen som kan anbefalle eller veit om vogn med bred bagdel da frejkaspute tar mye plass.. er vanskelig å søke seg frem, ikke alle vogner dette er oppgitt på heller ..

Hei!
Jeg er selv født med hoftedysplasi noe som krever frejkaspute, jeg venter ei jente som trolig kan bli født med dette, da det er svært arvelig.
Er det noen som kan anbefalle eller veit om vogn med bred bagdel da frejkaspute tar mye plass.. er vanskelig å søke seg frem, ikke alle vogner dette er oppgitt på heller ..
Jeg har ikke noen spesifikke anbefalinger å komme med, men kan f.eks fortelle at min emmaljunga NXT90 er 34cm bred innvendig.
Kanskje flere kan skrive ned sine mål så får du en pekepinn på hva som er størst :)

Hei!
Fikk selv tips om å sjekke ut:

Der finner du mål på nesten alle vogner, slik jeg landet på vogn for vår del :happy:

Ei venninne har en datter som måtte bruke pute, og hun hadde Emmaljunga Edge Duo eller Mondial De Luxe barnevogn, husker ikke helt hvilken av de to det var. Diger bagdel hvertfall. :)

• Liker
Reactions: Tbl
Jeg har ikke noen spesifikke anbefalinger å komme med, men kan f.eks fortelle at min emmaljunga NXT90 er 34cm bred innvendig.
Kanskje flere kan skrive ned sine mål så får du en pekepinn på hva som er størst :)
Har ei venninne som har den, så den blir nok i smaleste laget, tror nok den bør være 40 cm eller bredere.:) Veldig mange av vognene har veldig smal bagdel

Hei!
Di putene/skinnene får man i forskjellige størrelser, -og ville ikke tatt sorgene på forskudd. Jeg er født med hofteleddsdysplasi, men det ble ikke mitt barn.

Di putene/skinnene får man i forskjellige størrelser, -og ville ikke tatt sorgene på forskudd. Jeg er født med hofteleddsdysplasi, men det ble ikke mitt barn.
Neida, tar ikke sorgene på forskudd, men mormor, mamma og jeg er født med det, så er en sjans. Tenkte at det er bedre å kjøpe en vogn med litt bred bagdel sånn for sikkerhet skyld, litt kjedelig å ikke få plass i vogna ..

Back
Topp