bredbånd,tv,internett

Stolt 2barns mamma

Gift med forumet
lurer på hvilke bredbånd du har?

vi skal snart flytte og da skal vi betale bredbånd og sånn selv,så lurer på hva som er bra og rimeligt[:)]

er egentlig tv og internett vi skal ha da.

noen som også vet om en side der det går an å se forskjellige selskaper og priser?

vi har lyse. betaler 915 kr i mnd for bredbånd og tv med ekstra sportskanaler

Vi har telenor internett, er mellom 2 og 300 i mnd
Viasat betaler vi nesten 600 i mnd, men det er med alle kanalene

bor godt nok i danmark, men vi har tv internett og telefon fra et norsk firma som heter altibox... det danske firmaet midtvest bredbånd hvor vi hadde det hele ved før ble oppkjøpt av norske altibox....vi betaler ca 1000-1200 kr og det er inklusive det vi ringer for (forbruket på hjemmetelefonen)....jeg ringer så fra danmark til norge minimum 3 ganger hver dag så jeg syns det er billig.....[;)]

Har bredbånd hos og tv hos Canal digital. Betaler 875 kr for 3 mnd på tv og 1371 for 3 mnd for bredbånd.

Vi har TV, telefon og internett, pluss mobilt bredbånd, fra Nextgentel, betaler vel ca 1000 i mnd, innkludert det vi ringer for.

ORIGINAL: Ripley

Vi har get.

Og jeg aner ikke hva vi betaler, men vi er veldig fornøyde etter å ha gått over fra %&/()(/&Nextgentel(/&%&/()

off ja,her vi bor nå hadde husverten dette før..var jo bare tull,og internetten fungerte nesten aldri

ORIGINAL: sjefsberta123456

bor godt nok i danmark, men vi har tv internett og telefon fra et norsk firma som heter altibox... det danske firmaet midtvest bredbånd hvor vi hadde det hele ved før ble oppkjøpt av norske altibox....vi betaler ca 1000-1200 kr og det er inklusive det vi ringer for (forbruket på hjemmetelefonen)....jeg ringer så fra danmark til norge minimum 3 ganger hver dag så jeg syns det er billig.....[;)]

oi,ja det var billig.. hadde glemt ut de jeg,er så lenge siden jeg har sett på forskjellige selskaper.. får sjekke litt på nettsiden deres[:)]

Vi har Canal Digital kabeltv, og har akkurat byttet til bredbånd derfra også.
Hva vi betaler er jeg faktisk ikke sikker på (gubben som har oversikt her), men jeg vet at det er det rimeligste alternativet vi fant med såpass høy hastighet. [:)]

takk for svar alle sammen[:)]

tenker litt på rikstv også,da vi kan også bruke dette i campingvogna våres..noen som har den pakken?

Back
Topp