Bred over hoftene?

Carla82

Gift med forumet
Flere som har blitt bredere over hoftene? Får ikke på meg vanlige bukser enda jeg!![:(] Får ikke igjen knappen. Er så møkkalei av å gå i mammabukser nå!!
Kommer hoftene til å bli normale igjen eller, noen som vet?? Eller må jeg gå til anskaffelse av ny garderobe!?![&:]

[:)] jepp hoftene e litt ut av stilling ja... dei sei at det kan gå helt opp i ett år før dei e tilbake til normalen... men det e no berre i dei verste tilfella trur ej... [8D] krysse fingrene for det iallefall... [:D] 

ORIGINAL: Tuttlings

Flere som har blitt bredere over hoftene? Får ikke på meg vanlige bukser enda jeg!![:(] Får ikke igjen knappen. Er så møkkalei av å gå i mammabukser nå!!
Kommer hoftene til å bli normale igjen eller, noen som vet?? Eller må jeg gå til anskaffelse av ny garderobe!?![&:]

JAAAAAAA...[:(][:(] Er 2 mnd siden fødsel t meg nå,å enda så går jeg i mammabukser..[:(][&:] Får igjen  noen bukser,men ser jo ut som et pølseskinn da..[:'(]
Hoftene kommer inn igjen,men jeg vet ikke hvor lang tid t tar..[8|]

okey..så hoftene kommer på plass igjen..det var godt å høre for jeg har en haug med bukser som jeg ikke får på emg..kjøpte di etter sist fødsel for da fikk jeg ikke på meg noen ting..blei litt breier etter å ha født kan du si..godt å høre jeg ikke er alene[:D]

får ikke på meg buksene jeg heller... såååååå godt å høre at det går seg til igjenn.

hehe.. jeg har ikke prøvd gamle buksene mine enda.. har heller ikke veid meg sidn 2 uker før fødselen....

har enda 13 kg igjen før jeg er ved normal vekt, så jeg gidder ikke engang prøve å komme inn i mine vanlige bukser. [:'(]

ORIGINAL: Trudelillelutt

Jeg hater joggebukser! Jeg fikk på meg en stretch jeans her en dag, med matchende biring henge rundt. Måtte nesten legge meg ned for å knappe igjen... så tror buksa skal få vente en stund til [:)]
Jeg vurdere faktisk å gå kjøpe meg en jeans som passer meg nå. Slik at jeg kan føle meg litt bedre! Gjør mye på selvtillitten å føle seg ok. Akkurat nå føler jeg meg som noen tok skinnet på ei winerpølse og trakk det over ei kjøttpølse. Med andre ord KJEMPE LEKKER...

Samme her.....

det er veldig vanlig at man kan bli bredere over rompe og lår etter fødsel og graviditet.
kroppen har enkelt og greit forandret seg, og det kan ikke slankes vekk, man har liksom bare fått en ny figur hørte jeg noen på sykehuset sa

Jepp, samme her, knappen vil ikke igjen, ikke alle buksene går over hoftene engang. Dette er helt normalt og vil bli mye bedre om noen måneder. Ei jeg kjenner som fødte for 3 måneder siden har først nå kunnet bruke de fleste buksene sine. Så ikke bekymre deg for det![:)] Klem!

merka at kroppen har forandra seg litt,
men trur ikkje hoftene har blitt nåke breiare..
her gikk eg i allefall rett inn i buksene mine da eg kom heim fra sjukehuset!:)

(magen e jo ikkje heilt som før, men får nå stappa den i buksa..hihi..
håpe på den kjem seg litt når eg begynne trening for fullt, foreløbig e det berre turgåing,
men må vel til med litt meir.. Nåken som veit kor lenge man bør vente før man begynne med sit-ups og sånt?

ORIGINAL: LilleMag

ORIGINAL: zoe

merka at kroppen har forandra seg litt,
men trur ikkje hoftene har blitt nåke breiare..
her gikk eg i allefall rett inn i buksene mine da eg kom heim fra sjukehuset!:)

(magen e jo ikkje heilt som før, men får nå stappa den i buksa..hihi..
håpe på den kjem seg litt når eg begynne trening for fullt, foreløbig e det berre turgåing,
men må vel til med litt meir.. Nåken som veit kor lenge man bør vente før man begynne med sit-ups og sånt?

det er vel bare å begynne med sit-ups med en gang så vidt jeg vet? men ikke hvis man har tatt keisersnitt da, da skal man vente til etter 6-ukers kontrollen..

er viktig å vente med sit-ups til magemusklene er kommet på plass igjen!! Minst 6 uker etter fødsel, sikkert litt lenger også. Bør trene magemusklene på andre måter enn situps sånn helt i starten. står veiledning i spedbarnsboken.

Hi, hi! Me too! Men jeg er kjempefornøyd med det jeg da, syns alltid jeg har hatt så lite hofter, litt sånn guttekropp liksom... Jeg er sikkert den eneste jenta i verden som lyser opp når sambo sier jeg har blitt bredere over hoftene... [:D]

Back
Topp