Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tuttlings
Flere som har blitt bredere over hoftene? Får ikke på meg vanlige bukser enda jeg!![:(] Får ikke igjen knappen. Er så møkkalei av å gå i mammabukser nå!!
Kommer hoftene til å bli normale igjen eller, noen som vet?? Eller må jeg gå til anskaffelse av ny garderobe!?![&:]
ORIGINAL: Trudelillelutt
Jeg hater joggebukser! Jeg fikk på meg en stretch jeans her en dag, med matchende biring henge rundt. Måtte nesten legge meg ned for å knappe igjen... så tror buksa skal få vente en stund til [:)]
Jeg vurdere faktisk å gå kjøpe meg en jeans som passer meg nå. Slik at jeg kan føle meg litt bedre! Gjør mye på selvtillitten å føle seg ok. Akkurat nå føler jeg meg som noen tok skinnet på ei winerpølse og trakk det over ei kjøttpølse. Med andre ord KJEMPE LEKKER...

Samme her.....ORIGINAL: LilleMag
ORIGINAL: zoe
merka at kroppen har forandra seg litt,
men trur ikkje hoftene har blitt nåke breiare..
her gikk eg i allefall rett inn i buksene mine da eg kom heim fra sjukehuset!:)
(magen e jo ikkje heilt som før, men får nå stappa den i buksa..hihi..
håpe på den kjem seg litt når eg begynne trening for fullt, foreløbig e det berre turgåing,
men må vel til med litt meir.. Nåken som veit kor lenge man bør vente før man begynne med sit-ups og sånt?
det er vel bare å begynne med sit-ups med en gang så vidt jeg vet? men ikke hvis man har tatt keisersnitt da, da skal man vente til etter 6-ukers kontrollen..