Bravado ammebh

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Dere som har denne... Hva er det som er så bra me denne iforhold til andre? Og hvor får en kjøpt den billigst? Litt dumt å bestille på nett også passer den ikke :( hvordan er den i strl? Er det innlegg i den som gjør at brystene ser større ut? Ser det diskuteres om noen innlegg en kan ta ut :)

Den var veldig behagelig på. Minnet gjerne om en sportstopp. Jeg tok ut innleggene, så de er i søppelet nå. Følte de var litt unødvendige. Men de er vell eventuelt for å å få en fin fasong på brystet sannsynligvis. Jeg kjøpte den på lilleprinsen.no. Var vell billigst der, men så må man jo regne med frakt. Så om man ikke bestiller noe annet er det gjerne billigere på en annen side. Jeg har bare en annen å sammenligne med forløpig fra Triumph. Var vell ca lik pris, og god den og. Har ikke handlet inn så mange enda, da jeg vil se ann størrelsen.
Kjøpte M i Bravado sin. Var grei i størrelsen og behagelig som sagt:) Tror liksom ikke man bommer så mye på størrelsen siden den går i s, m, l osv:)

Jeg har også vurdert Bravado, men har ikke funnet ut hvilke butikker jeg får kjøpt dem enda.. Og lurer også veldig på størrelse. Jeg bruker i utgangspunktet 75b, og har mye melk, så har fått mye større Pupper. Hvilken str tror dere jeg bør satse på? :-)

Jeg også har lurt litt på å kjøpe Bravado.. men usikker på str. Siden str har økt betraktelig. :P
Har bare brukt den "netting-bh'en" fra apoteket nå i starten. Den er i str L og ennå litt trang..
Kjøpte også to gode på Lindex som jeg har begynt å bruke litt.

Jeg har også vurdert Bravado, men har ikke funnet ut hvilke butikker jeg får kjøpt dem enda.. Og lurer også veldig på størrelse. Jeg bruker i utgangspunktet 75b, og har mye melk, så har fått mye større Pupper. Hvilken str tror dere jeg bør satse på? :-)

Jeg har kjøpt s nå. Veldig god å ha på :) jeg var en liten 75b før amming og nå er jeg nok 75c. S passer meg bra mn hvis brystene dine har vokst myyyye så ville jeg gått for m :)

Kan anbefale en amme-bh fra Trumph som heter Mamabel comfort N. Jeg synes det er ganske lik Bravado, bare uten innleggene. Pluss den koster 269,- tror jeg det var:)

Vil anbefale Cubus sine med blonder til de som er litt opptatt av utseende også ;) ikke koster de skjorta heller. Og de er nydelige. Men passer (kanskje )best til de som ikke har for "tunge" bryst da de er litt skjøre i kvaliteten :)

Vil anbefale Cubus sine med blonder til de som er litt opptatt av utseende også ;) ikke koster de skjorta heller. Og de er nydelige. Men passer (kanskje )best til de som ikke har for "tunge" bryst da de er litt skjøre i kvaliteten :)

Helt enig!! Har en hvit sånn og det er favoritten min, får fin kløft og den er i tillegg behagelig! :-)

Back
Topp