Bravado ammebh

Solstråle

Flørter med forumet
Hei :) tenkte å bestille meg en Bravado ammebh fra Vitusapotek, men er usikker på om jeg bør velge S eller M. Brukte 75b før svangerskapet, 75c nå i uke 38. På den ammebh'en går det jo et skille mellom S og M akkurat på 75c og d. Skal jeg tro jeg beholder 75c (S) når melka har kommet, eller bør jeg gå opp til str. M?
 
Hei :) tenkte å bestille meg en Bravado ammebh fra Vitusapotek, men er usikker på om jeg bør velge S eller M. Brukte 75b før svangerskapet, 75c nå i uke 38. På den ammebh'en går det jo et skille mellom S og M akkurat på 75c og d. Skal jeg tro jeg beholder 75c (S) når melka har kommet, eller bør jeg gå opp til str. M?
Hei:)

Det var et litt vrient spørsmål.
Vanligvis blir brystene ganske mye større den første tiden når melkeproduksjonen kommer skikkelig i gang. I tillegg er det jo vinter nå og kanskje du også skal ha både engangsammeinnlegg og ullammeinnlegg i ammebh'en? Jeg tror at størrelse M kan være lurt for deg. Tror det er bedre med en bh som er bittelitt for stor enn en som akkurat er for liten.

Hilsen Åse
 
De er veldig justerbare, så tror det er lurt og velge M. Er bare og stramme skulderstroppene. Jeg har brukt mine før under og etter svangerskap og bare brukt en størrelse. Uavhengig melkespreng eller avsluttet amming. Jeg brukte vel C før jeg ble gravid, uvisst mens jeg ammet for da brukte jeg aldri cup-bher og de passet like godt etter ammingen når jeg hadde gått opp til D.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp