Brasiliansk voksing?

Snickers

Gift med forumet
Har du prøvd? Vondt? Du går kansje månedlig å får greiene vekk?

Jeg så et trekant-program der en gutt måtte gjennom det.....dæske----det så ikke godt ut!
 
Jeg gjorde det når jeg bodde i Oslo. Altså i 6 år faktisk. Etter en stund får man mindre hår og trenger ikke gå så ofte. Men det var veldig varierende hvem som gjorde det. Hadde ei fast som var utrolig rask og effektiv og NØYE. men hadde andre som var elendige på alt. I Trondheim koster det ca dobbelt så mye og ingen av de jeg har prøvd har vært flinke. Derfor ble det slutt på det. 

Hun faste i Oslo brukte 20 min på brasiliansk OG begge legger, ikke et hår igjen. Vondt i begynnelsen og enkelte plasser som er mer følsomme, men ikke ille. Grua meg ikke til å gå dit for å si det sånn. 
 
Har aldri prøvd det, men hadde det vært noe sånt i Skarnes så er det fult mulig :p
Kjedelig å barbere seg hver tredje dag også.

Men jeg har vokset legger, bryn og lår da. Det er ikke vondt i det hele tatt.
 
Nei, det har eg aldri prøvd.. og med min smerteterskel tror eg ikkje eg hadde tørt det heller....
ønsker meg ei son "epilator" (skrives det slik??) maskin til jul da :) kanskje det blir litt meir velstelt i dalstrøka da :D
 
NEI! Har IKKE prøvd og kommer IKKE til å gjøre det heller, ha ha ha!!
Er ille nok å blottlegge seg under en fødsel altså, he he!!

Ei venninne av meg gikk å fikk gjort sånn en stund. Helt til den dagen de skulle rive av den ene stripsen. Da fulgte huden med.... IIIIIIIIIIIIIIIIIK!!!! Rett på kanten av leppene...
Jeg var naturligvis ikke til stedet *fnis* Men gudene vet det gikk kaldt nedover ryggen på meg når hun fortalte det... Fyy faderen..!!!

Og ikke alt av hår ble fjernet heller så hun måtte ligge med ræva i været på alle fire mens hun dama gikk over med pinsett for å ta de resterende hårene..

Nei, vettu hva!! Da tar jeg heller den kjedelige høvelen altså.. Grøss!!!!!!!!!
 
jeg tok det fast før jeg fikk nathaniel og det var den drøm!! jeg har ikke begynt igjen for jeg vil bli ferdig med å gå gravid først for det gjør j***** vondt når man er gravid 

så begynner vel sikert gijen når denne babyen er ute og ferdig ammet 
 
Hahahaha!:P Naaj, eg har ikkje guts nok:P Har på ingen måte lyst til å blottlegge meg på den måten:P

Og når eg fekk innvendig ul, og dama kunne SJÅ at eg hadde føda vaginalt forsvant jo all sjølvtillitt til megsjøl nedentil:P
(sjøl om min kjære standhaftig sa at han verken ser eller merkar nokon forskjell) :P
 


CrazyBeautiful skrev:
Jeg ler, ler og ler, Trone (selv om jeg har sympati også)!


Klarer å le nå i ettkant, men er jeg grøsset bare når hun fortalte om det, heheh!!
 


CrazyBeautiful skrev:
Jeg ler, ler og ler, Trone (selv om jeg har sympati også)!


Klarer å le nå i ettkant, men er jeg grøsset bare når hun fortalte om det, heheh!!
 


sorciere_ skrev:
Hahahaha!:P Naaj, eg har ikkje guts nok:P Har på ingen måte lyst til å blottlegge meg på den måten:P

Og når eg fekk innvendig ul, og dama kunne SJÅ at eg hadde føda vaginalt forsvant jo all sjølvtillitt til megsjøl nedentil:P
(sjøl om min kjære standhaftig sa at han verken ser eller merkar nokon forskjell) :P


Oj, hvordan kunne hun se det? Sydde du innvendig kanskje?
Naturlig nok så er det kanskje ikke så rart at man kan se det, dersom man er spesialist muligens? :P
 
Ikke prøvd og kommer heller ikke til å prøve det.. får holde med høvelen ja..
 
Har prøvd, mange ganger. Men hun superskurker jeg gikk til har flytta, så nå tar jeg det vi kaller bikini(kant) +++ Litt lenger inn og bak enn vanlig bikinivoksing. Dette gjør jeg sammen med å ta leggene. Merker lite til det, ettersom jeg gjør det gjevnlig, ca hver 6.uke. Det som blir igjen i midten trimmes med maskin. Men når jeg har tatt Provera-pillene, har det vært hel jævlig å vokse, da blir huden mye mye mer følsom!
 
Kunne godt tenkt meg det jeg og... :)
 
Det er ikke smerten jeg er redd for, men hele situasjonen som oppstår får meg til å "eh....`e" litt.......
 
Back
Topp