Brasiliansk voksing

KrepsenErBlittMamma

Forumet er livet
Har et gavekort på en skjønnhetssalong her...
Og spørsmålet er: voksing av legger eller brasiliansk..

Jeg vet at smertene er individuelle når det gjelder brasiliansk voksing, men hvor stor var smerten for DEG?
Fødsel eller brasiliansk? Tattis i korsryggen eller brasiliansk? Slå seg på tommelen eller brasiliansk? [8D][;)]

*Fuck, kjenner jeg svetter i hendene bare med tanken på brasiliansk, ass [X(][8D]*

ORIGINAL: KrepsenErBlittMamma

Har et gavekort på en skjønnhetssalong her...
Og spørsmålet er: voksing av legger eller brasiliansk..

Jeg vet at smertene er individuelle når det gjelder brasiliansk voksing, men hvor stor var smerten for DEG?
Fødsel eller brasiliansk? Tattis i korsryggen eller brasiliansk? Slå seg på tommelen eller brasiliansk? [8D][;)]

*Fuck, kjenner jeg svetter i hendene bare med tanken på brasiliansk, ass [X(][8D]*

Braziliansk ass?[:D]

Vet ikke jeg... det er vel verdt det etterpå![:D]

Ja, må jo være overkommelig ettersom folk gjør det frivillig.. Samme gjelder jo fødsel [8D] hehe..
Okei, skal ikke sammenligne fødsel og brasiliansk [;)]

ORIGINAL: ©Smartass D.A.W.G

ORIGINAL: KrepsenErBlittMamma

Braziliansk ass?[:D]

Vet ikke jeg... det er vel verdt det etterpå![:D]

Blir ikke du svett i hendene når du tenker på brasilianske ass'er? [8D] hoho..

VIRKELIG ikke sammenlingnbart med fødsel. Helt overkommelig[:)] Ta en paracet først hvis du er nervøs[;)]

ORIGINAL: DaintyDelusiveDoll

Jeg gjør det selv. Null stress[8D] 

Tror ikke jeg skal skremme meg selv med å ta alt selv..
Bikinilinja tar jeg selv, ja..
Men resten, noooo way [8D] hehe..

Kanskje når jeg kommer inn i det.. Om jeg tør å hoppe inn i det [;)][8D]

ORIGINAL: Mims

VIRKELIG ikke sammenlingnbart med fødsel. Helt overkommelig[:)] Ta en paracet først hvis du er nervøs[;)]

En cognac eller en whiskey frister mer [8D]
Huff, jeg skal trille til byen i morgen.. Får se om jeg bare hopper i det og bestiller time..
Kanskje... Hvis jeg tør... Wææææ...

Men fader da.. Har jo fødd.. Har pressa en klomp på 3.5kg ut der, så litt voksing må jeg tåle... YEAH!

[X(][&:]

ORIGINAL: DaintyDelusiveDoll

Jeg gjør det selv. Null stress[8D] 

Sign [:D] Går heeelt fint, er jo vondt, men du har garantert opplevd vondere ting!

Back
Topp