Brasiliansk voksing og annen voksing under graviditet

Sjokoladekaka

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Heisann!

Er det noen som har noen erfaringer med brasiliansk voksing, eller voksing av andre plasser under graviditeten? Går dette greit eller er det ikke anbefalt?

Hei! Jeg vokset meg for litt siden. Brasiliansk, legger,armhuler. Det var VONDT! Jeg har vokset meg mye tidligere og synes ikke det er vondt men nå var det grusomt. Huden blir mer sensitiv når man er gravid og hårene blir også gjerne kraftigere. Har ikke hørt noen anbefaling om å ikke vokse så med mindre du er redd for smerte, kjør på [emoji39]

Jeg merket at jeg klødde litt og huden var litt rød og irritert i ett par dager etter voksing i armhulene og underlivet, det pleier jeg ikke men det gikk over i løpet av en dag eller to.

Hørt at man gjerne skal vokse seg nedentil for å klargjøre for fødsel. Bedre enn shaving mtp inngrodde hår og infeksjon.

Jeg har bare hørt at det ikke er anbefalt under graviditet. Hår under fødsel beskytter mot infeksjon, så rett før den tid bør man ivertfall ikke!

Man skal ikke vokse/barbere nedentil siste 14 dager før fødsel. Hårene er der for å beskytte mot infeksjon.

Back
Topp