Brasiliansk voksing, noe for deg??

Med tanke på hvor vondt jeg synes det var på leggene, så kommer jeg ALDRI til å la voks komme i nærheten av mitt underliv :p Ser for meg at kjønnslepper og hele pakka sitter igjen på papiret etterpå :p

Har veldig lyst!! Kjøpte for å prøve selv igår faktisk, men jeg har for dårlig sikt ned der til å få det til :p prøvde å få mannen til å gjøre det, men han ville ikke, haha! Frister ikke helt å gjøre det i salong...
Mye vondere å gjøre selv. Ta i såfall bare bikinilinja. Når man tar leppene osv så er det nesten nødvendig å få gjort hos noen som kan dette. For å få strammet huden nok så må man hjelpe til selv.

Tenkte jeg skulle prøve det ganske snart :)

Kunne tenkt meg det, men får meg ikke til det :p

Har tenkt tanken, men ikke kommet lenger enn det

Gjør det ikke veldig vondt? Hvor mye koster det pr gang?
Jeg syns ikke det gjør så vondt, men hun jeg går til sier det er veldig forskjell på smerteterskel grunnet hårtykkelsen.
Jeg har f.eks. tynt, nordisk hodehår og har dermed tynnere hår enn andre nedentil.
Det som kan "sette meg litt ut" er den ventetiden fra du går inn i rommet og tar av undertøyet, til hun kommer tilbake. Da vet jeg liksom ikke helt hvordan jeg skal sitte og sånn. Hehe.
Der jeg går (på Frogner i Oslo) koster det 650 kr med hot wax. Jeg anbefaler virkelig hot wax kontra strips. Mye mer skånsommere med hot wax, syns jeg. :)

Mye vondere å gjøre selv. Ta i såfall bare bikinilinja. Når man tar leppene osv så er det nesten nødvendig å få gjort hos noen som kan dette. For å få strammet huden nok så må man hjelpe til selv.
Syns ikke det var så ille som fryktet, men så tok jeg bare litt øverst. Jeg ser jo ikke noe der nede så turte ikke mer.

Syns ikke det var så ille som fryktet, men så tok jeg bare litt øverst. Jeg ser jo ikke noe der nede så turte ikke mer.
øverst er ikke noe problem å få til selv, om.man bare tør å rive av:) Leppene som blir vanskelig å få til på egenhånd, der kan det fort bli vondt om man ikke klarer å stramme huden på egen hånd.

Har gjort det flere ganger, og hadde gjort det fast annenhver måned om økonomien ikke stoppet meg. Skal vokse meg snart da magen stopper litt for å gjøre det selv, og samme en gang til nærmere termin :)

Har veldig lyst!! Kjøpte for å prøve selv igår faktisk, men jeg har for dårlig sikt ned der til å få det til :p prøvde å få mannen til å gjøre det, men han ville ikke, haha! Frister ikke helt å gjøre det i salong...

Anbefaler deg virkelig ikke å gjøre det selv :)

På salong er de jo profesjonelle, og de er kjempe flinke og ikke minst vet hva de gjør ;)

Go for it ;) hehe

Hilsen ei som er avhengig av voksing ;p

Back
Topp