Gjort det flere ganger... Null stress 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør det ikke veldig vondt? Hvor mye koster det pr gang?Jeg har gjort dette annenhver måned (ca) i 10 år og er avhengig.![]()
Mye vondere å gjøre selv. Ta i såfall bare bikinilinja. Når man tar leppene osv så er det nesten nødvendig å få gjort hos noen som kan dette. For å få strammet huden nok så må man hjelpe til selv.Har veldig lyst!! Kjøpte for å prøve selv igår faktisk, men jeg har for dårlig sikt ned der til å få det tilprøvde å få mannen til å gjøre det, men han ville ikke, haha! Frister ikke helt å gjøre det i salong...
Jeg syns ikke det gjør så vondt, men hun jeg går til sier det er veldig forskjell på smerteterskel grunnet hårtykkelsen.Gjør det ikke veldig vondt? Hvor mye koster det pr gang?
Syns ikke det var så ille som fryktet, men så tok jeg bare litt øverst. Jeg ser jo ikke noe der nede så turte ikke mer.Mye vondere å gjøre selv. Ta i såfall bare bikinilinja. Når man tar leppene osv så er det nesten nødvendig å få gjort hos noen som kan dette. For å få strammet huden nok så må man hjelpe til selv.
øverst er ikke noe problem å få til selv, om.man bare tør å rive avSyns ikke det var så ille som fryktet, men så tok jeg bare litt øverst. Jeg ser jo ikke noe der nede så turte ikke mer.
Har veldig lyst!! Kjøpte for å prøve selv igår faktisk, men jeg har for dårlig sikt ned der til å få det tilprøvde å få mannen til å gjøre det, men han ville ikke, haha! Frister ikke helt å gjøre det i salong...