Brasiliansk voksing - erfaringer?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Badetøyet skal frem til sydentur og jeg er så lei av høvel hver dag. Ønsker å være glatt og fin i noen uker på tur. Men er det noen som har erfaringer? I hvilken stilling ligger man, hvor langt/kort bør hårene være? Pga sol og bading- hvor tidlig skal jeg gjøre det? Hilsen Vinterpels :p

Du bør ha barbert deg ca 14dager i forveien, hårene bør være mellom 0,5 til 1 cm lange, alt etter som hvordan voks salongen bruker.
Etter voksing skal man vente 24 timer med sol, bading, trening og sex.

Hvordan stilling man ligger i kommer helt ann på hvordan person og salong som vokser deg. Når jeg jobbet på salong og vokset braziliansk hadde jeg mine kunder i halvveis sittestilling med en fot ned og en fot bøyd ut, så omvendt. Når jeg tok bake hadde jeg kundene liggende på siden med den øverste foten skikkelig fram slik at jeg kom til. Men der igjen så er det mange som har kundene liggende helt på magen(og må holde rumpeballene fra hverandre) og noen har dem i doggystyle. Håper det var til hjelp :)

Anbefaler virkelig å vokse, du blir aldri å gå tilbake til høvelen igjen :)

Sikkert et dumt spm, men hva er brasiliansk voksing?

Jeg har ligget på ryggen hver gang, med et og et bein bøyd ettersom hvilken side som blir tatt :) anbefaler å vokse på det sterkeste!! :) det eneste som er negativt er sparinga, men det er verdt det! Men husk at hvis du begynner å vokse og tenker at dette er noe du vil fortsette med så må du ikke barbere i mellomtiden! Det er vondt som fy den første gangen, (det er ikke noe å legge skjul på) men du merker stor forskjell på smerten fra gang til gang! Når du har vokset noen ganger og kommet inn i det så går det så fort og mye mindre vondt for hver gang! :)

det bør vel være 1 cm langt. du ligger på ryggen og skrever :p også må du hjelpe til med og holde huden stram med og "dra" magen oppover... også skal du ligge med ene benet bøyd, så det andre :) så over på magen og dra rompebollene til siden :D vet ikke ang sol og bading, for jeg gjorde det på høsten, men ga meg for jeg ble så nuppete...

det bør vel være 1 cm langt. du ligger på ryggen og skrever :p også må du hjelpe til med og holde huden stram med og "dra" magen oppover... også skal du ligge med ene benet bøyd, så det andre :) så over på magen og dra rompebollene til siden :D vet ikke ang sol og bading, for jeg gjorde det på høsten, men ga meg for jeg ble så nuppete...

Peeling er et must for å unngå nupper og inngrodde hår! :)

Peeling er et must for å unngå nupper og inngrodde hår! :)
jo takk, jeg brukte skrubb der nede og fikk til og med sånn spray for og motvirke inngrodde hår, men det funket dårlig gett... veldig deilig og være glatt, men jeg bruker heller høvel og har bitteliten stubb igjen :) vartfall på puta... men ellers der nede kunne jeg vokset da, for er kun puta som er "dum" :)

Takk for mange gode svar :) jeg har "trimmer" på epilatoren min, kanskje jeg kan kjøre over med den. Hvor lang tid pleier dette å ta? Har vokset bikinilinjen i salong og synes det var litt kleint... Kan jo ta en tlf og høre om det er noen spesielle forberedelser. Er så redd for at det skal bli megaflaut! Store lår og mye hår, føler meg skikkelig lekker :p Og tenk hvis jeg har noe truselo baki der? Da dør jeg..!

Back
Topp