Brannmann Sam

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Ja, for dere som har barn som ser på det...Er det bare jeg som legger merke til at han der Elvis ikke er skarpeste kniven i skuffen? Stakkar, jeg får vondt av han jeg :P
De gjør jo narr av han rett som det er, ler av han osv...Ikke akkurat helt riktig moral i barne-tv :rolleyes: :P

Han har aldri vært den skarpeste kniven i skuffa, men har ikke lagt merke til om de flirer av han eller noe sånt.

Er greit de lærer seg at ikke alle er like lure ;)
Men å le er jo ikke noe ålright da

Er greit de lærer seg at ikke alle er like lure ;)
Men å le er jo ikke noe ålright da
Hehe, ja det første er jo greit nok:)
Har sett flere episoder hvor han feks har tryna eller gjort noe feil så har hele gjengen stått og ledd...Hjelpes:)

Litt samme som de roper "ikke snakk til Georg" og "ååå, neeei, der kommer Georg". Hva er det for noe? Lære unger å utestenge impulsive og hyperaktive barn? :eek:

Litt samme som de roper "ikke snakk til Georg" og "ååå, neeei, der kommer Georg". Hva er det for noe? Lære unger å utestenge impulsive og hyperaktive barn? :eek:
Ja, det hadde jeg glemt. Greit, han er jo badboyen. Men skal jo tross alt ikke lære unger at det er greie å utestenge, samme hva. Hehe, *rister på hodet* :rolleyes: :P Må liksom le litt og....

Ja, for dere som har barn som ser på det...Er det bare jeg som legger merke til at han der Elvis ikke er skarpeste kniven i skuffen? Stakkar, jeg får vondt av han jeg :p
De gjør jo narr av han rett som det er, ler av han osv...Ikke akkurat helt riktig moral i barne-tv :rolleyes: :p

Når du snakker om moral i barne-tv forresten, har du sett på Tin Tin? Jeg og samboeren min kjøpte en hel serie med Tin Tin i sånn tegnefilm serie, for vi begge likte det når vi var små. Vi fikk helt hakeslep når vi nå i voksen alder satt å så på det.. Det handlet jo om narkotika, narkogjeld og at de var ute etter Tin Tin pga han skulle ta disse narkogjengene :eek: Fikk helt sjokk, for jeg kan virkelig ikke huske at det handlet om dette, når jeg så på dette på barne tv som liten... at de kan sende sånt på barne tv i det hele tatt?

Når du snakker om moral i barne-tv forresten, har du sett på Tin Tin? Jeg og samboeren min kjøpte en hel serie med Tin Tin i sånn tegnefilm serie, for vi begge likte det når vi var små. Vi fikk helt hakeslep når vi nå i voksen alder satt å så på det.. Det handlet jo om narkotika, narkogjeld og at de var ute etter Tin Tin pga han skulle ta disse narkogjengene :eek: Fikk helt sjokk, for jeg kan virkelig ikke huske at det handlet om dette, når jeg så på dette på barne tv som liten... at de kan sende sånt på barne tv i det hele tatt?
Omg :o Hehe, jeg husker karakteren, men jeg fulgte aldri med på det. Ja, var nok igrunn verre før enn nå. Nå er det jo nesten så mye moral andre veien at det nesten blir klissete spør du meg:P Men Brannmann Sam er tydeligvis unntaket;)

Ja, det hadde jeg glemt. Greit, han er jo badboyen. Men skal jo tross alt ikke lære unger at det er greie å utestenge, samme hva. Hehe, *rister på hodet* :rolleyes: :P Må liksom le litt og....
Huff ja, og selv om figurene er blitt veldig utviklet fra dukker som ikke rører på munnen til animasjoner så er karakterene forblitt uendret på 20år :P

Omg :eek: Hehe, jeg husker karakteren, men jeg fulgte aldri med på det. Ja, var nok igrunn verre før enn nå. Nå er det jo nesten så mye moral andre veien at det nesten blir klissete spør du meg:p Men Brannmann Sam er tydeligvis unntaket;)

Ja, ble helt målløse vi! Kunne ikke fatte at vi hadde sittet å sett på dette som små barn :P Men er enig der.. var nok verre før enn nå :)

Huff ja, og selv om figurene er blitt veldig utviklet fra dukker som ikke rører på munnen til animasjoner så er karakterene forblitt uendret på 20år :P
Hehe, ja de har jo fornyet den to ganger. Den nyeste er jo en animert utgave tror jeg. Men å endre på karakterene har de ikke vurdert :rolleyes: :P

Barn gjør nok ikke det, men de kan jo påvirkes underbevisst ;)

Kan ikke tenke meg at det påvirket oss den veien.
Kanskje det også kan påvirke dem til å akseptere dem som ikke er "like med" som andre barn? At selv om noen kanskje er litt "teite" så får de være med likevel?

Back
Topp