brannbil kake

Lene1986

Forumet er livet
Ja det skal Magnus få på bursdagen sin [:D]

Kuuult! Må få se bilde etterpå da! Kutte ut selv eller fra form?

Skal kytte den ut selv. Tror vi har kommet frem til at vi kan bruke en langpanne og kytte den i x-antall deler [8D]

Har ei form av en bil men er veldig usikker på hvilken bunn jeg skal lage oppi den. [&:]

moro! heldig magnusen er [8D] gleder med til kakebilder [;)]

blir du lei deg hvis jeg hermer på ideen??

Har så lyst til å lage noe fint og han ELSKER brannmann sam nå for tiden!

ORIGINAL: Lene1986

Skal kytte den ut selv. Tror vi har kommet frem til at vi kan bruke en langpanne og kytte den i x-antall deler [8D]

Har ei form av en bil men er veldig usikker på hvilken bunn jeg skal lage oppi den. [&:]

Syns det er så vanskelig å pynte når man kutter den opp fra langpanne....blir så smulete og smør kremen detter av. Skal du ha marsipan på kanskje? Eller har du eller noen andre gode tips? [:)]

Her bruker jeg sjokoladekake i 3d bamseformen.

ORIGINAL: Ninnimamma

blir du lei deg hvis jeg hermer på ideen??

Har så lyst til å lage noe fint og han ELSKER brannmann sam nå for tiden!
Herm i vei du [:D] Kan finne videoen av der de laget kaka for deg hvis du vil se.

ORIGINAL: schnuppaluppa

Syns det er så vanskelig å pynte når man kutter den opp fra langpanne....blir så smulete og smør kremen detter av. Skal du ha marsipan på kanskje? Eller har du eller noen andre gode tips? [:)]

Har du oppskrift på den sjokolade kaka du baker?? Den vi laget sist ble max misslykket [8D]

Den oppskriften/videoen vi fant av kaka var av en langpanne tror jeg. eller så var den av 3 små avlange former. Skal bare ha smørkrem på den vi. Håper den blir bra [8D] Tror vi må prøve på lørdag og se. hvis den blir helt misslykket så får vi lage en ny en [8D][:D]

ORIGINAL: schnuppaluppa

Har du oppskrift på den sjokolade kaka du baker?? Den vi laget sist ble max misslykket [8D]

Den oppskriften/videoen vi fant av kaka var av en langpanne tror jeg. eller så var den av 3 små avlange former. Skal bare ha smørkrem på den vi. Håper den blir bra [8D] Tror vi må prøve på lørdag og se. hvis den blir helt misslykket så får vi lage en ny en [8D][:D]

Her har jeg gjort det enkelt, med toro sin ferdig langpanne mix i formene. Tar tid nok med pynten [:D][;)] Så tester jeg med en pinne om de er ferdig eller ikke. Nå skal jeg prøve mamma sin oppskrift, så blir prøvekake her og. Så får se [:D]

Back
Topp