Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lene1986
Skal kytte den ut selv. Tror vi har kommet frem til at vi kan bruke en langpanne og kytte den i x-antall deler [8D]
Har ei form av en bil men er veldig usikker på hvilken bunn jeg skal lage oppi den. [&:]
ORIGINAL: schnuppaluppaHar du oppskrift på den sjokolade kaka du baker?? Den vi laget sist ble max misslykket [8D]
Skal kytte den ut selv. Tror vi har kommet frem til at vi kan bruke en langpanne og kytte den i x-antall deler [8D]
Har ei form av en bil men er veldig usikker på hvilken bunn jeg skal lage oppi den. [&:]
Syns det er så vanskelig å pynte når man kutter den opp fra langpanne....blir så smulete og smør kremen detter av. Skal du ha marsipan på kanskje? Eller har du eller noen andre gode tips? [:)]
Her bruker jeg sjokoladekake i 3d bamseformen.
ORIGINAL: schnuppaluppaHar du oppskrift på den sjokolade kaka du baker?? Den vi laget sist ble max misslykket [8D]
Syns det er så vanskelig å pynte når man kutter den opp fra langpanne....blir så smulete og smør kremen detter av. Skal du ha marsipan på kanskje? Eller har du eller noen andre gode tips? [:)]
Her bruker jeg sjokoladekake i 3d bamseformen.
Den oppskriften/videoen vi fant av kaka var av en langpanne tror jeg. eller så var den av 3 små avlange former. Skal bare ha smørkrem på den vi. Håper den blir bra [8D] Tror vi må prøve på lørdag og se. hvis den blir helt misslykket så får vi lage en ny en [8D][:D]