Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Husker vi hadde brannøvelser hjemme da jeg var liten, den som var først ute på "møteplassen" fikk bestemme hva vi skulle ha til middag neste dag
Kommer nok til å ha noen brannøvelser her også, men en baby på 5 mnd får nok ikke så mye ut av en brannøvelse så vi drøyer litt før vi begynner med det
Vi hadde det etter at guttungen hadde hatt besøk sv brannvesenet i bhgn i fjor, har ikke hatt det siden.
Vi satte på en ule og hadde avtalt at man skulle gå til stabburet om det begynte å brenne.
Vi har fast avtalt "oppmøtested", men selve brannøvelsene har vi ikke vært flinke til å gjennomføre nei.Selv om vi får med oss lapp med oppfordring fra brannstasjonen hver år (vi er på åpen brannstasjon som fast tradisjon)
Vi har ikke hatt det. Men skal snart. For spurte 4 åringen her en dag om hva han måtte gjøre hvis brannalarmen begynte å pipe og det brant i huset om natta. Han svarte kjekt at han skulle finne vann og slokke brannen...... Ehm så da gikk vi gjennom at vi bare skulle forte oss ut. Så tydelig at vi trenger litt øvelse
Vi har ikke det, men vi har snakket med de eldste om hva vi skal gjøre dersom det begynner å brenne. De vet at de ikke skal gjøre noe som helst for å prøve å slukke, de har fått beskjed om å komme seg ut og i trygg avstand.
Vi har aldri hatt det, men ikke dumt vi burde ha det. Er greit å forberede ungene på brann. ungen vår vet hva han skal gjøre dersom det brenner, men vi har aldri prøvd å sett om det fungere og om han gjør det han skal.
Er vokst opp med brannøvelse 2 ganger om året hele oppveksten, og har tatt med meg der videre i voksen alder.
Nå er mine barn 5 og 4 år, og vi prater om hva vi skal Gjøre ved en evt brann, hvor vi har slokkeutsyr, hvor vi skal møtes, hvilke naboer vi kan gå til om det brenner og nummeret til brannvesenet