Brandsdal klær

*josefine*

Elsker forumet
Er det kvalitetsklær? Ser mye reklame for de. Hvordan er de sammenlignet med Bergans, Norrøna, osv?

Vil ikke si det er kvalitetsklær nei. Helt ok klær til nøden, men ville mye heller lagt på noen hundrelapper og kjøpt noe skikkelig. Merkelig passform og dårlige sømmer er min erfaring.

Veit om en som tok fyr med ei sånn jakke, altså, satt ved siden av en fakkel som sto på bordet og poff så var jakka borte, han ble skadet og lå lenge på sykehus. Så anbefales IKKE fra meg :(

Kjøpte ei softshellkåpe derfra i sommer, fornøyd så langt. Men kan si meg enig i at det er litt rar fasong. Romslig øverst, men blir trang over rumpa når den er igjen.

Veit om en som tok fyr med ei sånn jakke, altså, satt ved siden av en fakkel som sto på bordet og poff så var jakka borte, han ble skadet og lå lenge på sykehus. Så anbefales IKKE fra meg :(
Huff, såpass :-(
Jeg har egentlig ikke vurdert å kjøpe noe derfra, har bare sett så mye reklame for merket rundt omkring. Så ble litt nysgjerrig på andres erfaringer, ettersom jeg ser at flere av mine venner på fb liker siden deres på fb.

Back
Topp