Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Supervanskelig, for min del heier jeg litt på noe som ikke flagger at vi er alene, men som likavel folk kanskje forstår om de tenker seg litt om?Noen forslag på hva den skjultegruppen kan hete på en banner som vi har under nicket?
Supernova / Supernovaene?
En supernova oppstår på slutten av «levetiden» til en stjerne. Det er bare stjerner med en masse på over åtte solmasser som kan vokse til superkjemper, og dermed ender opp som supernovaer
Jeg liker tanken på at vi er superkjemper med stor masse (som ikke eksploderer)
Standing tall / Stand tall
Som symboliserer mennesker som er modige og stolte.
Sommerfuglene var koselig, men jeg assosierer det nok mer mot en terminklubb (juni/juli/august), for ikke å snakke om at det assosieres med sol og sommer, og jeg tenker at dere/vi er alene enten solen skinner eller det snør, så personlig synes jeg tittelen er litt "misvisende" og ikke symboliserer helt det vi er uten at det skal flagges som "vi som er alene".
Noen som greier å lage en pole som man kan stemme på de forslag som er? Eller har noen flere forslag før en sånn lages? [emoji170][emoji172]
Takk så mye[emoji170] Hvor lenge burde vi ha avstemmingen åpen?
Hva med etter påske?
Det er sikkert ikke alle som er på nettet i ferien. eller?
8 april da?Ja høres smart ut, ut uken etter påske da?