Bra vogn som går i bagasjerommet?

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Mannen tok med seg en Volvo s80 hjem idag og vil gjerne ha den, men vi prøvde vogna til naboen og det var ikke snakk om å få den i, det var en Simo kombi vogn som kommunen deler ut gratis med alt utstyr[:-] så litt dumt å ikke få plass men..

Kan selge den og kjøpe en ny, mindre vogn..drømmer om emmaljunga[:D] noen litt små i forhold til simo?

Deler kommunen ut helt nye Simo kombi vogner??

ORIGINAL: neselo

Ja, liten kommune og dette er et tiltak de har[:)] hvor mye koster en simo kombi med alt utstyr tro..må selge den og få kjøpt ny vi da [:-]

Wow! Det får man si, litt av en kommune! Gir bort splitter nye simo kombi vogner faktisk! Heldiggris! [:D]

Vi har bugaboo cameleon, og den setter jeg rett inn i bagasjerommet på vår touran. Må bare ta ned håndtaket litt. Passer nok helt fint i deres bil når den er sammenlagt. Tar veldig liten plass. Beste vognen jeg har hatt, og jeg har hatt en del. Blandt annet simo kombi.

volvo s serien har vel generelt små bagasjerom. foreldrene mine har denne bilen, og pappa kaller bagasjerommet for brevsprekk. Jeg får Teutonia spiriten min inn der, men må ta av hjulet foran...

ORIGINAL: liseann

volvo s serien har vel generelt små bagasjerom. foreldrene mine har denne bilen, og pappa kaller bagasjerommet for brevsprekk. Jeg får Teutonia spiriten min inn der, men må ta av hjulet foran...

S80 er den største..men simo kombi er en ganske stor vogn også da..[:-] hmm...får nesten bare se litt rundt[:)]

ORIGINAL: Rebecca85

Ja, liten kommune og dette er et tiltak de har[:)] hvor mye koster en simo kombi med alt utstyr tro..må selge den og få kjøpt ny vi da [:-]

seriøst, hvor i østfold er dette? (bor i sarp) [8D] En ny simo koster omkring 7.500 kr! på babyshop

Bugaboo Cameleon. Veier også bare 9 kg. Har hatt to Simo kombi før og det eneste jeg savner fra Simoen, er plassen under og vuggefunksjonen. Ellers elsker jeg Bugabooen. [:)]
Kjørte på sommerferie med buggisen og i bagasjerommet (Saab 95 st.vogn) hadde vi; to sammenslåtte hagebord, en sykkelhenger, sykkelen til Snuppa, et flatpakket salongbord fra IKEA, Bugabooen OG diverse bagasje. [8D]

ORIGINAL: Sicily

Bugaboo Cameleon. Veier også bare 9 kg. Har hatt to Simo kombi før og det eneste jeg savner fra Simoen, er plassen under og vuggefunksjonen. Ellers elsker jeg Bugabooen. [:)]
Kjørte på sommerferie med buggisen og i bagasjerommet (Saab 95 st.vogn) hadde vi; to sammenslåtte hagebord, en sykkelhenger, sykkelen til Snuppa, et flatpakket salongbord fra IKEA, Bugabooen OG diverse bagasje. [8D]

Haha..rått [:D]

Men de bugaboo vognene jeg har sett syns jeg ikke er så fine..liker så godt emmaljunga jeg[:D] men kan jo alltids se litt på de da..

ORIGINAL: Rebecca85

seriøst, hvor i østfold er dette? (bor i sarp) [8D] En ny simo koster omkring 7.500 kr! på babyshop

Aremark[:)] kun 1500 innbyggere så det er for å lokke folk til å få barn vel[8D]

Hmm...7500,. ikke billig [:-] men vi kan jo selge den billigere så det blir lett å selge den, blir jo med garanti og alt siden den er splitter ny[:)]

Back
Topp