Bra nok stigning?

LilleuniCorn

Betatt av forumet
Januarlykke 2020
Beklager jeg klarte å legge denne i feil gruppe:(
Men jeg sniker litt her inne også, selv om termin nå er satt til 8 januar.. jeg har ei frøken som er ekstrem prematur, tatt med haste keisersnitt svangerskaps uke 23. Så jeg er vel ganske sikker på at om jeg får gå så lenge denne gang så blir det planlagt keisersnitt rundt uke 37, har de sakt hvertfall :Heartred

Håper jeg kan få være her hos dere også:love7

Kan jeg være fornøyd med stigningen på disse?

Den nederste 2 mai kl 15
Den øverste i dag 8 mai kl 15

Så ingen er tatt med morgen urin..

Håper spira sitter nå:Heartred er ca 5+3 - 5+4

Vedlegg

• IMG_20190508_171130.jpg
    IMG_20190508_171130.jpg
    27,6 KB · Visninger: 23
Last edited:
Kan jeg være fornøyd med stigningen på disse?

Den nederste 2 mai kl 15
Den øverste i dag 8 mai kl 15

Så ingen er tatt med morgen urin..

Håper spira sitter nå:Heartred er ca 5+3 - 5+4
Ser jo bra ut, men er helt umulig å vite på slike tester. Ville droppet strektyding og heller brukt digitale for å sjekke. Da får du jo opp 3+ om det har steget bra!

Ser jo bra ut, men er helt umulig å vite på slike tester. Ville droppet strektyding og heller brukt digitale for å sjekke. Da får du jo opp 3+ om det har steget bra!

Egentlig enig med deg:)
Bare at de var utsolgt for digital på apoteket her så ble denne nå, får kjøpe digital når de får den igjen:)

Ser ut som en fin stigning:)
Men om du vil måle stigning ville jeg anbefalt deg å bruke samme test. Ulike tester har ulik følsomhet og styrke på strekene.
Og selvsagt får du være her inne også!

Ville heller benytte legen for å måle hcg enn å kjøpe alle disse testene folk bruker. Det er også veeeldig individuelt når folk får de ulike resultat på de digitale testene.

Selvsagt får du bli her hos oss :)

Veldig sterk og fin test i hvert fall!
Hørtes strevsomt ut med så prematurt barn...!! Er hun frisk eller?

Veldig sterk og fin test i hvert fall!
Hørtes strevsomt ut med så prematurt barn...!! Er hun frisk eller?

Det har vært et tøft år med mange mnd på sykehuset og intensiv behandling... Men i dag er hun en relativt frisk og fin 1 åring om noen dager :love7 hun har BPD men det er en liten pris å betale for at vi klarte oss helt i fra uke 23 utenfor magen ..

Ja tror de testene er helt innafor egentlig, har aldri vært en typisk tester de andre svangerskapene har jeg bare tatt 1 og det er det;) men denne gangen så har jeg vel kanskje blitt litt påvirket av forum osv:p tror jeg heller skal stole på magefølelsen:Heartred

Enig med dere egentlig:)
Alt er jo veldig individuelt og lege med blodprøver er jo det "sikreste" stede å gå og få svar :)

Tror jeg skal stole på magefølelse og symptomer også håper jeg det går bra:smiley-angelic001

Back
Topp