bra med svømming?

inLove

Elsker forumet
jeg var på svømming i dag men fy kor varmt det var der!det er tilrettelagt for eldre og små barn men er det bra om man som gravid blir for varm? var ubehagelig til slutt..

Har tenkt til å reise å svømme på svømmehallen selv, men det er jo så varmt i det lille..
Var det like varmt i det store og?
Tror ikke det er så farlig, men om det er ubehagelig for deg så er jo det ikke kjekt [&:]

var her i langevågen på røde kors....og ska love deg at det var varmt ja!men ska høre litt med jordmor med men skal ikke før 14 september.

ORIGINAL: mammaca17januar

var her i langevågen på røde kors....og ska love deg at det var varmt ja!men ska høre litt med jordmor med men skal ikke før 14 september.

Åh herre, der er jo så varmt og der!!!!
Var der under dykkerkurs og holdt på å renne vekk! Ikke litt moro engang..
Var visst gravid og da [8|]

svømte i 20 minutt og var i bassenget over 30 min så kansje jeg skal ta det med ro men er sikker på der ihvertfall var 30 pluss i vannet...men tusen takk for opplysningen[:)]
ORIGINAL: elva

fant dette på nettdoktor.no

Det er skånsomt og likevel effektivt å svømme. Hvis du ikke har svømt før, bør du begynne langsomt med å svømme rolig i ca. 5-10 minutter de første tre gangene. Deretter kan du rolig øke til 20 minutter med alminnelig tempo 2- 3 ganger i uken.
Svømming i vann som har temperaturer på mellom 18 og 25 grader anbefales.
Når du er gravid skal du ikke gå i boblebad eller sitte i varmt vann da høye temperaturer kan være skadelig for barnet,, og du kan selv få soppinfeksjoner i skjeden.
Det er mange bakterier og soppsporer i disse bassengene, og motstandskraften din overfor dem er nedsatt når du er gravid. Dette er fordi syrebalansen i skjeden endres under graviditeten på grunn av hormonene.

ja heilt forferdelig...skjønna ikke ka i h.... der skal være så varmt for..skulle tro at dei ville spare strøm?!
ORIGINAL: MissVega

ORIGINAL: mammaca17januar

Åh herre, der er jo så varmt og der!!!!
Var der under dykkerkurs og holdt på å renne vekk! Ikke litt moro engang..
Var visst gravid og da [8|]

Ja, skulle tro de ville spare strøm ja, og det er da ikke behagelig å svømme i den varmen! Nei, da er det bedre på Moa selv om der er trangt inni mellom...

Jeg tror ikke jeg ville ha vært i så varmt vann.. tenk på bakterier da..
Jeg har blitt frarådet av jm å gå i badeland og svømmebasseng pga infeksjons farer..

så da skal ikke jeg være bekymret for babyen da selv om der er over 25 grader? har jo lyst å fortsette siden jeg begynner å merke litt plager i ryggen..

hadde med meg farris i dag og babyen sparka enda[:)] så da fortsette jeg med svømmingen da...[:D] litt deilig å gjøre noe annet enn å gå.

Back
Topp