Bra luktesans ja!

mamma.til.to.<3

Stolt tobarnsmamma <3
Februar 2014 - Skjult forum
Kjenner det spesielt på en ting at luktesansen er forsterket, å det er på slike dager som dette: 14grader ute, overskyet og høy luftfuktighet, da kjenner jeg lukta av skorstein som må feies :-p
Så håper virkelig feiern kommer før fyringsperioden starter, for det lukter skikkelig gammel skorsteinsrøyk på stua. Enda trekken pp ovnen er stengt og alt.

♥Lars Gunnar 06.02.12♥ lille spire 07.02.14 ♥

Hehehe festlig med den luktesansen. Er usikker på om min er veldig forkjellig fra før men føler at det er enkelte lukter jeg bare ikke takler. Men vet ikke om den er bedre eller ei:p

Termin 09.februar med første frøet:)

Hehehe festlig med den luktesansen. Er usikker på om min er veldig forkjellig fra før men føler at det er enkelte lukter jeg bare ikke takler. Men vet ikke om den er bedre eller ei:p

Hehe, ja :-)
Men ikke like festlig under store bleieskift på gutten :-p haha
Måtte ringe pappan som vsr ute i garasjen en dag å be han komme inn å ta over. For jeg sto bare å brekte meg å da hadde jeg ikke startet å kle av han en gang :-p haha

Hehe, ja :-)
Men ikke like festlig under store bleieskift på gutten :-p haha
Måtte ringe pappan som vsr ute i garasjen en dag å be han komme inn å ta over. For jeg sto bare å brekte meg å da hadde jeg ikke startet å kle av han en gang :-p haha

Hahhaa uffda:( godt du har en mann som stiller opp da:)

Sku holde brødet samboeren hadde kjøpt når vi kjørte heim fra butikken i går, men måtte bare gje det fra mæ igjen. Lukta ikke nåkka godt! :-p

Foreløbig mens-termin 18.2.14 :-)

Sku holde brødet samboeren hadde kjøpt når vi kjørte heim fra butikken i går, men måtte bare gje det fra mæ igjen. Lukta ikke nåkka godt! :p

Foreløbig mens-termin 18.2.14 :)

hehe, nei brød lukter ille.. til og med ferske brød har en sånn myggellukt.. fisj..

Back
Topp