Bra forum!

FMQ

Betatt av forumet
Må si at av det jeg har sett til nå så syns jeg det nye forumet virker veldig bra!! Artig med mer mulighet til profiler, statusoppdateringer og sånn. Og ikke minst litt lettere å se hvilke innlegg man har lest og ikke, og hvilke som er nye.

Finner dere manglende topptråder før meg, så send gjerne en pm så vi raskt får de på topp igjen :)
Den som leter skal finne.....

Jeg liker det nye forumet! Og jeg ELSKER at jeg kan se hvilke tråder det er nye svar i, og hvilke jeg selv har svart i.

Dette ser veldig bra ut ja!!!
Å komme rett til første uleste innlegg er jo supert, slipper å huske hvor langt en hadde lest :)

fikk ikke tid til å prøve det ut.. Men er har ikke noe mening enda :P

Ja, er det jeg savnet med det forrige forumet, at man ikke fikk sett hvor man selv hadde skrevet og hvor det var kommet nye svar og sånt.. Og derfor brukte jeg ikke det forrige;) Har fått en stjerne til allerede etter dette forumet kom, så det sier vel sitt om hvor bra jeg synes det er ;)

Æ va storfornøyd me forumet når æ venta førstemainn, så likt æ itj forandringa som vart gjort me 2 mainn, men klart å venn mæ t d, å no e d heilt nytt igjæn...like itj d nye sålangt, må venn mæ t d :(

Æ va storfornøyd me forumet når æ venta førstemainn, så likt æ itj forandringa som vart gjort me 2 mainn, men klart å venn mæ t d, å no e d heilt nytt igjæn...like itj d nye sålangt, må venn mæ t d :(

Går vel sikkert litt på hva man er vant med.. Jeg greide aldri å bruke de gamle forumene, for jeg fikk ikke fulgt med på hvor det var nye postinger osv.. Så jeg trengte liksom ikke å lære meg noe helt nytt for å skjønne dette forumet.. Og jeg synes det er helt fantastisk:)

Jeg fikk første i august 2010, men var ikke fortrolig med det forumet som var da, og greide ikke å bli fortrolig med det som var nå sist heller:P Er så glad for at jeg endelig kan være litt aktiv her inne, det er virkelig noe jeg har savnet til nå i svangerskapet :)

Jeg syns det nye forumet virker veldig bra, bedre enn det var iallefall :)

Jeg blir bare mer og mer glad i det nye forumet. :)

Jeg fikk første i august 2010, men var ikke fortrolig med det forumet som var da, og greide ikke å bli fortrolig med det som var nå sist heller:p Er så glad for at jeg endelig kan være litt aktiv her inne, det er virkelig noe jeg har savnet til nå i svangerskapet :)

Det er jo nå framover jeg syns det er kjekkest å være med i et forum også. Mye man lurer på, har kanskje en del tid til overs på dagtid, spennende når folk begynner å føde osv...

Det er jo nå framover jeg syns det er kjekkest å være med i et forum også. Mye man lurer på, har kanskje en del tid til overs på dagtid, spennende når folk begynner å føde osv...

Ja, fødslene er definitivt artige å følge med på:) Har vært en så langt, og jeg går ut fra at jeg får med meg mange flere før det blir min tur.. Gikk godt over sist, og kommer nok til å gjøre det nå også om det ikke blir keisersnitt.. Også er det veldig hyggelig å ha noen å prate med når man er sliten på ettermiddagene og likevel sitter i sofaen ;)

Back
Topp