Bra eller ikke bra ?

August12mamma

Flørter med forumet
Hm ja, jeg må bare spørre...

Det er ang sex nå under graviditet.

Hvordan er det angående og "ri" mannen når man er gravid ?
Er det farlig osv.

Leser jo at det går bra, men det er jo godt og ta det litt fort,frem og tilbake når man holder på. Og da beveger man jo seg litt også når man holder på. Jeg liker jo fort og hardt. Selv om det så klart ikke er like fort og hard som før graviditeten. Men jeg liker gjerne og kan ri og ta så fort jeg klarer, mere nytelse. + at det er mindre press på magen.

Men hvordan er dette med den lille i magen mon tro ?

Fant dette på nett " Kvinnen kan for eksempel sitte øverst og ri. Ta det rolig da det kan bli tungt i lengden. "

Men står ikke noe om at det er skadelig og ri fort. hahah!!

Det er like lite farlig som trening :) Bare sett igang, og heller ro deg ned litt hvis du kjenner du blir sliten eller får ubehag.

oy så heldig du er : )

Du kjenner selv om det blir ubehag eller feil.

Jeg får ikke lov av jordmor eller lege å ha sex. Og det er veldig kjedelig.  Jeg har mye sterke og ofte kynnere vær dag.

det er bare å stå på til du eller mannen en dag føler at den tiden er over for en periode...
det blir kanskje tungt etterhvert, men det er nok ikke det som setter en stopper for det... Magen blir STOR og han og du vil føle det er litt for rart etterhvert. MIn kjære gav seg nesten en mnd før fødselen han, for han var så redd for å starte den... Til min store fortvilelse.

Nyt sexen nå, for det kan fort bli helt annerledes!

Hihi så bra!

Var så redd og tenkte/sa også til mannen " åhh tenkt HVIS dette ikke er bra da... jeg fær jo frem&tilbake liksom" :-p haha. Men er jo god trening også! hahaha

Er vel bare og nyte nå, før magen blir i veien og når man ikke orker. + når babyn kommer så er vel ikke sex det første man tenker ELLER har like bra tid til :)

Back
Topp