bra eller dårlig (litt ekkelt)

Lille Luringen

Elsker forumet
Jeg har vatt tett i noen dager, forkjølet og hoster. Men ikke hostet opp noe før nå, nå hoster jeg opp skikkelig store grønne klumper.... Er de bra eller dårlig tegn? Jeg tenker er jo bra jeg hoster opp det men er de tegn på at de kan va noe mer enn forkjølelse? Har ingen feber men kan ikke huske att jeg har hostet sånn førr...

jaaddddaaa jeg kunde ringt legen men er der så pokkerns ofte så gidder ikke ringe når jeg ikke er skikkelig syk[;)]

ORIGINAL: Lille Luringen

Jeg har vatt tett i noen dager, forkjølet og hoster. Men ikke hostet opp noe før nå, nå hoster jeg opp skikkelig store grønne klumper.... Er de bra eller dårlig tegn? Jeg tenker er jo bra jeg hoster opp det men er de tegn på at de kan va noe mer enn forkjølelse? Har ingen feber men kan ikke huske att jeg har hostet sånn førr...

jaaddddaaa jeg kunde ringt legen men er der så pokkerns ofte så gidder ikke ringe når jeg ikke er skikkelig syk[;)]

Det du hoster opp er nok mer sannsynlig ehh kremt snørr[&:]. Hos meg er det et tegn på at forkjølelsen er på vei til å løsne. God bedring!

Jeg hadde gått å sjekket. Høres nesten ut som du trenger antibiotika. God bedring!

ORIGINAL: *LC*

ORIGINAL: Lille Luringen

Det du hoster opp er nok mer sannsynlig ehh kremt snørr[&:]. Hos meg er det et tegn på at forkjølelsen er på vei til å løsne. God bedring!

æææssjjj.. håper de er sånn her også.. at de er på vei bort..

gubben holder på sånn nå, han har lungebetennelse. 

ORIGINAL: nussnøff

gubben holder på sånn nå, han har lungebetennelse. 

men han har vel feber også? Jeg har ikke feber, uten føler meg bare litt sånn slapp...

Trur de er sånn att de løsner kansje opp og forsvinner.... passer nemlig ikke o bli syk nå[8D]

Når slimet er grønt, så er det et tegn på infeksjon/basselusker i kroppen. Tror ikke du trenger legen til og se å det. Det er noe piss når det står på, men det går over! [:)] God bedring!

Hoster alltid opp grønt slim når jeg er skikkelig sår i halsen. Hadde ikke gått til lege for det nei. Er nok sikkert bare en kraftig forkjølelse eller halsbetennelse.

Min mor drev på å hosta sånne slimklumper før jul, hadde vel ingen feber, men var slakk. Ho hadde bronkitt, og måtte få medisin for å bli kvitt det.

God bedring!

Det er helt normalt og ikke farlig, og du trenger ihvertfall IKKE antibiotika! [8|]
Det pleier å være et tegn på at forkjølelsen løsner, slimklumpene mine pleier å være gule, men det varierer litt fra person til person.
Hadde du hatt bronkitt eller noe sånt så hadde du merket forskjellen fort. [:)]

Back
Topp