Br.brown og mme

carolinemaria

Flørter med forumet
Hei,

Lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med følgende spørsmål:

Har akkurat kjøpt dr.brown flasker, men i bruksanvisningen står det at flasken ikke skal ristes. På mme-pakken står det jo at melken skal ristes. Hva gjør dere som bruker disse flaskene til mme når dere lager mme?

Og noen som vet om flaskene blir sterilisert av å ligge (ikke stå oppreist) i sterilisatoren?

Hjelp blir verdsatt og satt stor pris på :)

Ifht risting: Jeg rørte det i raske sirkelbevegelser frem til pulveret var relativt greit løst opp, og så ristet jeg litt på slutten.

Den første gangen jeg tok disse flaskene i bruk så ristet jeg med en gang, da samlet bare pulveret seg opp i røret.

Ifht risting: Jeg rørte det i raske sirkelbevegelser frem til pulveret var relativt greit løst opp, og så ristet jeg litt på slutten.

Den første gangen jeg tok disse flaskene i bruk så ristet jeg med en gang, da samlet bare pulveret seg opp i røret.
Samme her.

Jeg hadde på lokket og "smokkholderen" og ristet bare.. Og tok det av å satt i rør osv etter det var ferdigristet.

Jeg har alltid rørt ut pulveret jeg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi bare bruker sirkel bevegelse på flaska. For om vi rister (våre begynner å bli godt brukt) så lekker det gjerne ut av både tuten og selve ringen rundt. Også slipper du all unødvendig ekstra luft i melka!

Jeg har alltid ristet Dr. Brown flaskene, ikke noe problem. Bare skru opp korken etterpå så melken renner ned fra røret igjen og så skrur du igjen på nytt.

Back
Topp