Brøyting av veier.. krav?

x1xJuliee

Glad i forumet
Iløpet av de to årene jeg har bodd i denne gata(i byn men i en blindevei) har ikke den forbanna kommunen brøyta en eneste gang før kl 10:00 på formiddagen, og det hjelper meg rent lite siden jeg begynner på jobb tre timer før! de gidder heller ikke å strø, så det er livsfarlig å gå ut og forrige gang jeg ringte å klagde tok det 3-4 dager før de kom![:@][:@]

I dag fikk sb beskjed om at de rett og slett ikke prioriterte den gata pga det var så mye annet å gjøre, har de lov til det? har man ikke krav på at veiene skal være kjørbare? Flere ganger har bilen satt seg fast,og siden det er kliin umulig å trille vogna i 5m snø har dette flere ganger hindret meg i å dra på jobb...

ser jo poenget ditt... men gjennom skatt betaler jeg jo for den tjenesten, og om de da ikke klarer å komme før langt uttpå formiddagen.. ja da får de vel begynne tidligre eller ansette flere folk da?
skal også sies at dette er en liten by, det er ikke mange gatene å brøyte..

heeh var egentlig mer interessert i råd den andre veien da[8D]

og forresten så synes jeg ikke det skal komme ann  på hvem man skal prioritere, om de ikke klarer oppgaven, må de jo da begynne tidligre/ansette flere

Back
Topp