Brødskive

Nala

Elsker forumet
Hvor lang tid bruker barna deres på å spise en brødskive?

Jeg har prøvd å gi Hauk brød flere ganger, og han får stadig smake av oss voksne, men å bruke brød som et måltid tar jo en hel liten evighet... [8|] Det er klart han må få bruke litt tid, men hvis han skal bruke 1 time på et måltid, rekker han jo ikke å bli sulten til det neste... [8D]

Hauk synes fremdeles det er litt rart å svelge "stor mat". Han er i og for seg flink til å tygge, men han "glemmer" å svelge, helt til maten kommer for langt bak på tunga og han nesten brekker seg... [8D] Men han liker jo maten, for han gaper villig. [:)]

Gabriel sluker det meste rimelig kjapt, og jeg tror ikke han har vært mett noensinne [8|] Han gaper hele tiden så vi setter begrensninger for hvor mye han skal få [&:] Mulig jeg krisemaksimerer her, men det slo meg i dag at han sjelden eller aldri snur hodet bort og viser tegn til å være mett. Han virker lei og urolig, men han gaper fortsatt [:o]

Ei brødskive tar ca ti minutter vil jeg anslå. Alt ettersom om han har skorper, hvor tykke brødskivene er og hvilket brød det er (bare for å være litt vanskelig [8D])

Back
Topp