Brødskive?

inghan

Betatt av forumet
Fikk beskjed fra hs om å gi han brød i småbiter siden han ikke er så glad i middag.

Prøvde det faktisk i kveld nå å han likte det veldig godt :)

Har dere begynt med det?

Samme Hs til meg på fredag.. Snuppa mi spise heller ikkje middag. Så hu spise skjeva med leverpostei 2 ganger til dagen å hu ELSKER det;))

Har ikke gitt henne brødskive enda, men tenkte å ta det opp med HS på 6mnd kontrollen. Er til tider vanskelig å få i henne grøt, så da hadde det vært greit å kunne gitt brødskive noen ganger også.

Samme her, han elsker leverpostei. Artig at de kan begynne å spise litt annen mat enn den kjedelige grøten hele tida skjønner godt at han ikke liker det [:)]

Hva annet har dere eller kan vi ha på skiva da? :)

prim kanskje? og fruktpure?

ORIGINAL: kittyb

Har ikke gitt henne brødskive enda, men tenkte å ta det opp med HS på 6mnd kontrollen. Er til tider vanskelig å få i henne grøt, så da hadde det vært greit å kunne gitt brødskive noen ganger også.
.

Det må du gjøre ja,veldig kjekkt :) får liksom til å putte litt i munnen selv da :)

ORIGINAL: Lenelill

prim kanskje? og fruktpure?
.

Får prøve det i morgen :)

Makrell i tomat? Vett der e någen som har på smøreoster åsånn, men e der isje kumelk i d?? D ska di vel isje ha før 10 mnd...?

ORIGINAL: Nina Madeleine

Makrell i tomat? Vett der e någen som har på smøreoster åsånn, men e der isje kumelk i d?? D ska di vel isje ha før 10 mnd...?
[/quote.

Hs sa at de som brukte mme kunne spise smøre oster siden de var vant med kumelk fra mme :)

Hvor mange tenner har deres små fått? her tar jeg ikke sjansen på å gi brødskive enda, da hun ikke har fått tenner..... MEN hadde jo vært greit, hu er ikke noe glad i grøt, å KLIN umulig å få i henne middagsglass.. prøvd det meste. [:)]

ORIGINAL: mamma900

Hvor mange tenner har deres små fått? her tar jeg ikke sjansen på å gi brødskive enda, da hun ikke har fått tenner..... MEN hadde jo vært greit, hu er ikke noe glad i grøt, å KLIN umulig å få i henne middagsglass.. prøvd det meste. [:)]
.

Når hs sa dette til meg så hadde han ikke fått tenner enda,nå har han en tann bare så det gjor ikke så stor forskjell, så da kan det vell ikke være så gale. Hvis du tar biter som er like liten som lillefinger negelen så skulle det gå bra sa hun.

Spiser de mye da? Halv skive.. Ei hel skive?
Å hvilket brød bruker dere? Kneip..?

Har ikke begynt med skive enda vi, men er vell ikke lenge til vi prøver litt[:)]

leverpostei,makrell i tomat er jo greit å begynne med:) ikke begynt med skive vi..han har kun smakt bittelitt. men han vil heller ikke ha middag, brekker seg av det. så kanskje vi også ska prøve ut skive:)

Har ikke prøvd det enda, han har jo ikke tenner å tygge med tenker jeg. Men så er det jo ikke problemer å få i han mat[:D]

ORIGINAL: Myfirst

Har ikke begynt med skive enda vi, men er vell ikke lenge til vi prøver litt[:)]

En halv stor skive sånn ca. Bruker 7korn brød :)

ORIGINAL: inghan

ORIGINAL: Myfirst

En halv stor skive sånn ca. Bruker 7korn brød :)

Akeij[:)]
Sikkert godt å få noe annet en grøt ja kan jeg tenke meg!

Gi Lucasn en goooo klem fra tante[;)]

Har prøvd makrell idag for første gang, har tidligere bare fått leverpostei, hu like veldig godt begge deler, rive opp små biter, og så får hu holde skorpene sjøl. Bruke vanlig kneippbrød, og så får hu vann te. Komme litt brekninger når bitene sklir ner, men d e visst normalt, og bare fordi di isje e vandt te biter/klumper [:)]

Ja, det er noe helt annet :) gi oliver en klem fra oss å [:D]

ORIGINAL: Nina Madeleine

Har prøvd makrell idag for første gang, har tidligere bare fått leverpostei, hu like veldig godt begge deler, rive opp små biter, og så får hu holde skorpene sjøl. Bruke vanlig kneippbrød, og så får hu vann te. Komme litt brekninger når bitene sklir ner, men d e visst normalt, og bare fordi di isje e vandt te biter/klumper [:)]
.

Det gjorde han her i begynnelsen å, men nå sklir det rett ned. Prøvde naturell kremost i morrest vi. Det likte han veldig godt :)

Back
Topp