Brødskive

regnbuens farger

Forumet er livet
Tror dette har vært oppe før, men spør igjen?

Hva tar dere på brødskiva til de små? Altså annet enn leverpostei [:D]

Vi bruker kyllingpostei, for den synes jeg selv er best også, men synes jo kanskje det kunne vært greit med noe annet til han også.

Jeg fikk tips om baconost og skinkeost når jeg spurte her for en stund siden. Vi har bare prøvd leverpostei ennå vi da[:)]

Tror det er lurt å unngå pålegg medmye sukker så lenge som mulig, så de ikke venner seg til at alt skal smake søtt[;)]

fant ut i dag at det funker best med kun smør..[:)] han gapte faktisk å ville ha mer... [:)]

Her går det i leverpostei, skinkeost, baconost også har vi kjøpt litago prim i dag med jern :) Er jo litt sukker i den så det blir ikke noe han kommer til å få hver dag men greit å ha litt pålegg å bytte i[:D]

leverpostei , smøreost og prim her..

Leverpostei, baconost, vanlig ost, syltetøy(brødskiva deles opp i små biter, og så har vi en skål med syltetøy som vi dypper brødbitene i), makrell,

Jeg trodde det var endel salt i disse smøreostene jeg.... Er ikke det så farlig lenger kanskje? Det er jo fra kumelk også... Jeg har vel egentlig bare antatt at vi ikke bør gi smøreost inntil de er over året jeg, men da kan jeg jo kanskje prøve det da [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Augustprinsessa

Har tenkt å prøve et tyyynt lag med markell i tomat...[:D]
kan jo muligens også trykke litt syltetøy nedi skiva, men gjør ikke det enda[8|][8D]

Ellers kanskje litt smøreost?

makrell ? tomat paa tube er jo smörbar og ?kke saa klumpete..hva med kav?ar?

Back
Topp