Brødskive til frokost..

Pinda

Forelsket i forumet
Da har vi prøvd å spise litt brødskive her.. En halv skive med microskopisk lag med smør og leverpostei, dynket i MME. Litt brekninger og gummifjes til å begynne med men til slutt gikk det ned på høykant,
og på slutten da jeg skulle tørke henne rundt munnen holdt hun på å sluke våtservietten.
Morsomt!![:D]
Flere som har prøvd brødskive..?

nupp, fikk beskjed om å begynne med brødskive i 7-8 mnd alderen først...

Jeg har prøvd med brødskive til en av tvillingguttene mine. Han har spytta ut alt jeg har prøvd av grøt og middag,men brødskive med leverpostei..det vil han ha!!

Har ikke prøvd å gi skive enda.. Men må jo prøve snart da! [:D]

Sofie kan styre seg for graut og[:D] mat på glas, men skive det synest ho er topp. Har gitt ho skive i ein månads tid, går heilt fint så lenge ho ikkje får store bitar.

Takk for svar. Godt å høre at noen flere har prøvd. Jeg synes Putte skal få smake på det meste i bittesmå mengder. Hun synes det var VELDIG godt da hun fikk smake en liten skje av kremen på en av kakene i barnedåpen. [:D]

ORIGINAL: Pinda

Takk for svar. Godt å høre at noen flere har prøvd. Jeg synes Putte skal få smake på det meste i bittesmå mengder. Hun synes det var VELDIG godt da hun fikk smake en liten skje av kremen på en av kakene i barnedåpen. [:D]

Det vil jeg tru...hahahaha[:D]

Oliver elsker brødskive med leverpostei, tygger og gnafser og gaper for mer [:D]

Back
Topp