Brødskive - nei nei

Mamman til LilleGull

Andre møte med forumet
Vi har et problem med å få gutten til å spise brødskive. To biter går inn og ned, men så er det snurp på munnen og vill fart med armene forran munnen. Dersom jeg er så heldig å få en bit inni munnen så går den greit ned, men problemet er viljen til å gape.

Vi har prøvd syltetøy, prim, leverpostei, smør, makrell i tomat, dynket skiva i fruktmos, ulike typer brød.....
Han kan klare å spise opp til to brødskiver om jeg triller tur samtidig som jeg gir han skive!! Spesielt!

Har dere noen tips?

Har dere prøvd polarbrød?

Det er kjempepopulært her iallefall. Bruker slikt med fullkorn så det blir så likt brød som mulig i næring.

Her spises brødet sjøl [;)]

Nei, det har jeg heller ikke prøvd. Dvs. prøvde det en gang, men da ble brødet kastet rett i gulvet. Må prøves på nytt skjønner jeg[;)]

ORIGINAL: Mamman til LilleGull

Vi har et problem med å få gutten til å spise brødskive. To biter går inn og ned, men så er det snurp på munnen og vill fart med armene forran munnen. Dersom jeg er så heldig å få en bit inni munnen så går den greit ned, men problemet er viljen til å gape.

Vi har prøvd syltetøy, prim, leverpostei, smør, makrell i tomat, dynket skiva i fruktmos, ulike typer brød.....
Han kan klare å spise opp til to brødskiver om jeg triller tur samtidig som jeg gir han skive!! Spesielt!

Har dere noen tips?

Her er det akkurat likedan!!

Vi var i syden i slutten av august, og hun spiste ofte kveldmaten(skiva) i vogna mens vi trillet. Da spiste hun kjempe bra! Men nå er det et par biter så kniper hun igjen munnen!!
Tar også imot tips.

Back
Topp