Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
majones og smør Fy fader.. nå var det det beste jeg har smakt Kommer til å gå på en smell der
Har spist det før, men i dag har jeg ikke ord for hvor godt det varHaha, fikk du bare plutselig lyst på det? Tror aldri det hadde falt meg inn å prøve den kombinasjonen
Uff da.. legen sa til meg i går at jeg skal spise øite, men ofte. 7 ganger om dagen.
Jeg er ikke helt der, men nå er det bare en time siden jeg spiste stor frokost og jeg er dævsulten igjen. Og jeg som skal gå opp minst mulig. Det blir ... interessant å få til.
JaVær sin lyst hehe
Uff da.. legen sa til meg i går at jeg skal spise øite, men ofte. 7 ganger om dagen.
Jeg holdt nettopp på å spy i bilen Det hadde jo vært flott Ble brå kvalm og sulten.. Skulle egentlig handle mat etter å ha vært på Strømmen, men jeg måtte bare hjem og spisePrøver å holde meg til lite og ofte, men hadde litt tidsklemma i morges så måtte kjøpe frokost og spise på jobb, og vips var den litt større enn den skulle være. Og sulten kicka inn allikevel ikke lenge etterpå. Godt det straks er lunsj, selv om magen neppe blir fornøyd med knekkebrød med magert pålegg.
Jeg holdt nettopp på å spy i bilen Det hadde jo vært flott Ble brå kvalm og sulten.. Skulle egentlig handle mat etter å ha vært på Strømmen, men jeg måtte bare hjem og spise
Lurt! Legen ba meg alltid ha salt kjeks tilgjengeligBlah, ikke gøy!
Jeg hadde heldigvis en pakke med ferdigsmurt knekkebrød fra wasa i hanskerommet i bilen i går, ble litt lengre på hundetrening enn beregna og plutselig kicka sulten inn. Da var det godt å ha noe liggende klart ja.
Og det minner meg på at jeg må fylle opp lageret av sånt i bilen, pleier å ha de knekkebrødene + noe nøttemix liggende i bilen. Plutselig går tiden og en er skrubbsulten, og spiser jeg ikke med en gang da så får jeg sånne kjempemorsomme luftsmerter etterpå. Det var jeg plaget med før svangerskapet også, men nå er det mye verre og sulten kommer enda mer snikende innpå meg.
Uff daKnekkebrød med leverpostei og majones her tømte nesten en hel boks i går holder kvalmen i sjakk og. Gått tom for knekkebrød i dag og har hatt en kosestund med doskåla for å si det sånn
Det er godt detSjokolademelk [emoji23][emoji173]️[emoji173]️
Sååå godt med sjokolademelk plutselig!! Jeg har stort sert kjøpt tine styrk melk med kakao, for å være sunnereDet er godt det