Brødskive med pålegg?

KajsaKrabat

Forelsket i forumet
Hvordan gir dere brødskive til de små? Og hvilke pålegg bruker dere?

fikk beskjed fra HS om å starte med leverpostei og Makrell i tomat. Sålangt har vi testet leverpostei med stor suksess! :)

Jaha :) Men hvordan gir du brødet? Moser du eller gir du små terninger uten skalk eller? Jeg skjønner ikke, er redd hun skal sette i halsen...

nei moser ikke, dem trenger å øve på tyggeteknikken nå sa HS.
skjærer av skorpen, strimler opp i strimler på ca 1 cm brede-litt mindre kansje... deler så opp i små biter og gir ham. kjenner etter i munnen før han får neste bit ;)

Og det går helt fint? Åh, de er blitt så store allerede! Skal virkelig mitt lille gull begynne å spise brødskive med leverpostei nå? Det ELSKET jeg da jeg var liten :P

Jeg skal prøve det i morgen. Men hvilket brød bruker du? Uten korn og frø eller? Eller går det helt greit?

jeg brukte et halvfint eller et grovt uten korn tror jeg...selv om HS sa kneipp var fint å begynne med. Kunne godt sitte litt i høystol å plukke litt på skivene ;)

NEi, så søtt! Jeg gleder meg! :)

Jeg gir også brødskive med leverpostei. Skjærer bittesmå terninger og dypper de i yoghurt. Bare nå i starten da. Blir litt enklere for henne og mose og svelge det [:D]
Hun spiste hele 5 små terninger i går, og jeg filmet hele seansen. Pappan var veldig glad for det, siden han ikke var her når jeg ga henne [;)]

hehe.. ja dem er store nå ;)

Småen her spiste en halv skive med smør og leverpostei idag! [:)]
Han vil ikke ha pupp på dagtid lenger så da utnytter jeg muligheten til avvenning [;)]

fikk skive me makrell i går....satt å sang lisje tuppa her ;P hehe

Back
Topp