Brødskive med makrell

MammaEva91

Glad i forumet
Jeg har begynt å gi AM brødskive med leverpostei. Men kan jeg la han få brødskive med makrell i tomat?

Kjør på! HS sa til meg at jeg kunne blande makrell i tomat i middagene når jeg laget det! Bare ikke ta så mye på, siden det kan være litt sterkt! Nathaniel får litt makrell i tomat med skje av pappaen om morgenen!

Ja, regner med du kan det.. Er vel ikke på noe fyliste den? :)

Simen får makrell i tomat, det er namm:) Kjøper de små porsjonspakkene, de er mer most enn i den vanlige boksen:)

Det kan du gi

iho skrev:
Kjør på! HS sa til meg at jeg kunne blande makrell i tomat i middagene når jeg laget det! Bare ikke ta så mye på, siden det kan være litt sterkt! Nathaniel får litt makrell i tomat med skje av pappaen om morgenen!

Jeg kjøpte denne jeg:
Den er veldig mild, og Bollisen smatter av hjertens lyst! :)

Jeg gir leverpostei,kaviar,makrell så kjør på bare sunt :)

AM fikk makrell i tomat i dag. Og han elsker det:)

Cinii skrev:
iho skrev:

Jeg kjøpte denne jeg:
Den er veldig mild, og Bollisen smatter av hjertens lyst! :)

Takk for tipset, da har jeg også kjøpt denne. Vi har ikke begynt med brød enda, da jeg heller vil gi litt andre ting uten gjær i, så han har fått det på maisknekkebrød i dag :) Litt skeptisk, men gikk da inn i munnen i hvert fall! Genialt med mild smak og smøretube!

Men ble litt usikker på at det inneholder litt sukker og salt i disse påleggene. Skulle gjerne gitt han noe uten sånt, men da må jeg vel lage det selv, og det blir litt vanskelig :)

Back
Topp