Brødskive med leverpostei?

Lykkeår2016

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Lille har ikke tenner, kan jeg gi han brødskive med leverpostei i små biter uten skorper? :)

Jeg ville vente litt til tennene kom, men det er meg da :)

Ville kanskje gått for andre type jernkilder nå, evt gitt leverpostei på skje?!

Har ingenting å si at de ikke har fått tenner, gommen tygger ganske hardt, og med litt spytt så moses skiva bra den :) Jeg kommer til å gi skive med leverpostei til lille snart, har akkurat starta med fast føde (6 mnd i dag), så må starte litt rolig :)

Okei tenkte å prøve snart :) har gitt fast føde i litt over 1 måneds tid nå, og er godt i gang så tror jo at det skal gå bra :) Han hyler når han ikke får smake på knekkebrødet mitt med pålegg :P Men av en eller annen grunn så spiser han ikke så mye grønnsaksmos lenger :/ så kanskje greit å prøve annet nå :)

Vi blir å gi skive med en gang når han blir 6 mnd. :D Da brødpinner som han kan holde i handa og spise selv. :) Småbiter kan lettere sette seg fast, foretrekker at han kan selv ta tugger så store som han vil.

De tygger godt med gommene sine, behøver ikke tenner for å spise mat. :)

Dilemma..
Vet leverpostei er godt for dem, men når jeg ikke spiser det selv synes jeg det blir feil å gi hun.. Burde vel smake da siden det er 15-20 år siden sist.. Haha! :P

Back
Topp