Brødboks å anbefale?

BreadSmart fra Tupperware. Den er med kondensfilter, brødet kan ligge uten pose i brødboksen og det holder seg veldig veldig bra i mange dager. Kommer med skjærebrett inkludert. Send meg PM om du vil vite mer.

Tupperware!

Må signere de andre jentene her: Tupperware sin[:)]

liiitt reklame, jeg selger, så for de som vil handle, er det bare å rope ut! Eller om dere vil ha katalog. [;)]

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: Pijah

BreadSmart fra Tupperware. Den er med kondensfilter, brødet kan ligge uten pose i brødboksen og det holder seg veldig veldig bra i mange dager. Kommer med skjærebrett inkludert. Send meg PM om du vil vite mer.

Jeg liker toastsmarten jeg da[:D]
Samme prinsippet med den, men den tar mindre plass.

Jeg har ferdig oppskjært brød i min.[:)]

Enig med du, jeg bruker også den. Men for litt større husholdninger er ofte ikke ToastSmarten stor nok.

ORIGINAL: Durken

Må signere de andre jentene her: Tupperware sin[:)]

Jeg liker toastsmarten jeg da[:D]
Samme prinsippet med den, men den tar mindre plass.

Jeg har ferdig oppskjært brød i min.[:)]

Enig med du, jeg bruker også den. Men for litt større husholdninger er ofte ikke ToastSmarten stor nok.

Vi er 5 i husholdningen[:-][8D][:D]
Meg og 4 stor spisende gutter[8D] 

Svigermor har breadsmart og veldig fornøyd. Men hun har på død og liv pose på brødet sitt for å slippe smulene inni boksen[:-][8D]

rekker du å bruke toastsmarten før det er tomt da da???? [8D]

Herlige svigermoren din da.. *ler*

Jeg selger forresten mest BreadSmart jeg da, folk liker tydeligvis den best her i byen. [:)]

jeg har lyst på tuppervare siiiiin, men den koster jo sviiiiiin[:'(]

ORIGINAL: Nikki!

har ikke katalogen foran meg med koster vel 459-500 eller noe ceelmo.
driver selv med tupper men er itvil om jeg vil ha den,eller den flotte fra perfect home....[8D] den i tupperware holder nok bedre på brødet. men ph sin er finere å se på da...

Koster 499 ja.

Jeg ville nå hatt den som holder best på brødet da, fancy å se på gjør ikke at brødet holder liksom.. Hehe..

Back
Topp