Noen som bruker det?
Noen anbefalinger?
Noen anbefalinger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan funker egentlig en brødbakemaskin?
Vi har fått Kenwood til jul og tenkte vi skulle begynne å elte brød i den, men kanskje vi må vurdere sånn maskin?
Rører den selv eller rister den bare ingrediensene på plass?Nå skal ikke jeg påberope meg noe ekspert-tittel her, langt derifra - men slik jeg har skjønt det, og slik jeg har brukt mine foreldres maskin, så er det bare å ha ingrediensene oppi maskinen, velge et program og så lager den brødet helt ferdig. Steker det og alt. Kan også lage ferdige pizzadeiger, bolledeiger og slikt - så det blir veldig enkeltHeving og alt foregår i maskinen, etter at du har tømt oppi det som skal være i, og valgt rett program.
Rører den selv eller rister den bare ingrediensene på plass?må nesten vurdere å finne meg et videoklipp med forklaring, for dette hørtes greskt ut for meg!
Den jeg har vært borti hadde hvert fall en slags eltekrok. Det ble derfor hull i midten av brødet.Rører den selv eller rister den bare ingrediensene på plass?må nesten vurdere å finne meg et videoklipp med forklaring, for dette hørtes greskt ut for meg!