Brødbakemaskin? Erfaringer?

Miidra

Lille M.M.M.
Ja er det noen som kan fortelle meg litt om brødbakemaskiner? Hvilket merke som er bra? Hva er positivt/negativt? Bråker de mye?

Sent from my iPhone using BV Forum

Vet ikke jeg, men blir et lite brød, å et stort hull i dem pga den elte kroken blir jo liggende inni brødet mens det steker. Så ikke noe jeg ble over begeistret for. Praktisk i nøden kanskje?

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Jeg kjøpte mitt på loppemarked for to år siden, og kan ikke se for meg livet uten. Vet ikke merke akkurat nå, men man finner sikkert nyere modeller enn det jeg har.

Som nyttårsforsett hadde jeg bestemt meg for å bake alt brød i maskin (ikke kjøpe). Jeg har eksperimentert masse med oppskrifter, og kost meg masse med ferskt brød hver helg. Jeg bruker det også til å lage forskjellige deiger, da jeg ikke har andre maskiner å lage slikt med, samt at jeg ikke liker for mye gris på hendene.

Ja, det er kompakt, men det metter mer, du vet hva du får, det smaker digg, og det er gøy! Og hva så om det er et hull i midten: Det verste som kan skje, er at du må spise rundt det :-p

(Ps: Det bråker i ca 20 minutter)

Sjekk ut Lekue breadmaker, en bolle du rører og steker brødet i. Superenkelt. Nesten ikke noe oppvask. Koster 399 på Kitchen. Brødet blir kjempegodt!!

Ønsket meg og fikk til jul for noen år siden. Brukt kanskje 10 ganger og har stått å skapet siden. Tar lang tid og bråker litt. Gikk raskere å lage manuelt gitt :)

Jeg har peroder jeg er flink å bruke den. Super godt å sette på timer å ha ferskt brød kl 6 - 7, 8, eller 10. Å våkne av at det siger ny bakt brød gjennom husets vegger. Min lager tre forskjellige størrelser og har program for forskjellige deiger. Husker ikke hva den het i farta men mener elkjøp har den. Noe på m tror jeg

Venter på årets Julegave<3

Det mest bortkastede kjøkkenapparatet jeg noen gang har hatt :P Stod bare på toppen av skapet og samlet støv.

Vi har, men den ble ingen suksess her i huset. Nå står den en plass å samler støv

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp