Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjorde derre også?! Så gøy!!Vi prøvde også i dag, men ikke med samme suksess....her sutta hu litt på bitene før hu elegant vippet de ut igjen....![]()
Her blir hun 7 mnd på tirsdag...gav hu bare bitte små biter...Hvor gamle er deres nå da? Min blir 6 mnd imorgen. Har holdt igjen litt med brød, men kan man starte allerede nå? Husker ingenting fra sist jeg gitt
Åsen brød bruker du? Så usikker når j sto på butikken i går å skulle plukke med meg et, så endte opp med et havrebrød....Vi har gitt brød siden hu var 5mnderlikte det bedre enn grøt. Nå er det litt forskjellig
men veldig glad i kyllingpostei
![]()
Jenta mi er 7 mnd om få dager. Man kan starte så smått med brød fra 6 mnd alder.Hvor gamle er deres nå da? Min blir 6 mnd imorgen. Har holdt igjen litt med brød, men kan man starte allerede nå? Husker ingenting fra sist jeg gitt
Vi bruker 5-kornsÅsen brød bruker du? Så usikker når j sto på butikken i går å skulle plukke med meg et, så endte opp med et havrebrød....
Lillegutt var så fascinert av brødskiver min for noen uker siden. Satt i TrippTrappen sin og gapet og ville ha. Ga han en liten brødbit av "Monsterbrød" og det falt i smak. Nå er han 6 mnd og jeg tror han skal få et par bittesmå biter i løpet av uken. Forslag til godt pålegg uten salt og mye fy-fy? Tenkte å ta på litt av Hipp Middagsglass.