Brød

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
Er det noen som har begynt med brødskive enda?

Vi prøvde mikroskopiske biter med leverpostei i dag, og kan si at det var suksess her i gården:)

Vi prøvde også i dag, men ikke med samme suksess....her sutta hu litt på bitene før hu elegant vippet de ut igjen....:p
Gjorde derre også?! Så gøy!!
Haha, morsomme de er :)
Her fikk hun kanskje 1/10del av brødskiven ned :)

Skal bruke god tid, ikke noe stress:)

Min lille er ikke noe særlig glad i grøt, så vi har prøvd brød. Men det kommer ut igjen alt. Men vi baker brød selv. Mulig det blir for kompakt for henne.

Hvor gamle er deres nå da? Min blir 6 mnd imorgen. Har holdt igjen litt med brød, men kan man starte allerede nå? Husker ingenting fra sist jeg gitt

Vi har gitt brød siden hu var 5mnder:) likte det bedre enn grøt. Nå er det litt forskjellig :p men veldig glad i kyllingpostei :)

Vi har gitt brød siden hu var 5mnder:) likte det bedre enn grøt. Nå er det litt forskjellig :p men veldig glad i kyllingpostei :)
Åsen brød bruker du? Så usikker når j sto på butikken i går å skulle plukke med meg et, så endte opp med et havrebrød....

Hvor gamle er deres nå da? Min blir 6 mnd imorgen. Har holdt igjen litt med brød, men kan man starte allerede nå? Husker ingenting fra sist jeg gitt
Jenta mi er 7 mnd om få dager. Man kan starte så smått med brød fra 6 mnd alder.
Små smaksprøver har vi startet med:)

Vi begynte i dag. Han elsker det. Og hadde ikke problemer med de litt store bitene heller. Han har fått kavring en god stund og fått øvd på å bruke gommene der. Så han tygget i vei. Masse leverpostei på så den ble glatt og enkel og svelge.

Jeg begynte med noen smaksprøver da jeg så snuppa så interessert på brødskiven min da jeg spiste frokost. Da var hun klar. Hun var rundt 6 mnd da. Hun er 7 mnd nå, og får noen bittesmå biter innemellom når jeg spiser frokost eller lunsj, med masse leverpostei på. Hun elsker det, og vil gjerne avslutte med å drikke vann eller usukret saft rett av glasset ;)
Morsomt helt til hun for noen dager siden ble veldig ivrig på å holde og tippe glasset selv :p hehe

Jeg har prøvd med brødskive, men det var ingen suksess :P Han bare brakk seg med en gang han fikk det i munn, og dyttet bort hånden min, så da ga jeg meg :) Men jeg skal snart prøve igjen ;) Lillemann er over 7 mnd :)

Lillegutt var så fascinert av brødskiver min for noen uker siden. Satt i TrippTrappen sin og gapet og ville ha. Ga han en liten brødbit av "Monsterbrød" og det falt i smak. Nå er han 6 mnd og jeg tror han skal få et par bittesmå biter i løpet av uken. Forslag til godt pålegg uten salt og mye fy-fy? Tenkte å ta på litt av Hipp Middagsglass.

Har ikke prøvd å gi iselilja brød ennå, hun spiser middager og sånn da. skal vel prøve med brød snart :)

Tror vi venter litt med brød, da hun brekker seg av klumper i grøten :-/ Så da er hun nok ikke klar for brød enda...

Vi begynte med smaksprøver for 2uker siden ca, og han elsker det! Har bare prøvd leverpostei så langt da... Er ikke mange bitene han får heller.. smører på en halv skive, og han spiser ca halve den til et måltid sammen med frukt :)

Morro altså :) vi feiret 6-mnd dagen idag med å prøve litt brødskive til lunsj idag, og det gikk ned på høykant. Ga minibiter med leverpostei. Han har vært veeeldig intr i mat lenge, og liker det meste... Men holder sikkert med små smaker en stund til :) men det er så gøy å sakte men sikkert øke repertoaret litt.

Lillegutt var så fascinert av brødskiver min for noen uker siden. Satt i TrippTrappen sin og gapet og ville ha. Ga han en liten brødbit av "Monsterbrød" og det falt i smak. Nå er han 6 mnd og jeg tror han skal få et par bittesmå biter i løpet av uken. Forslag til godt pålegg uten salt og mye fy-fy? Tenkte å ta på litt av Hipp Middagsglass.

Knefta banan på er snadder:D

Back
Topp